Joshma`s Projectje.....
Moderator: Pieten
hydraMR2 wrote:De Garrett GT4094R trubo word denk ik pas volgende winter gemonteerd,als ik zolang kan wachten en de power van de GT35R me tot dan kan bevallen...
Eerst wil ik zowieso de dynobank op om te kijken wat deze GT35R kan
Tsja, vermogen "went" best wel snel, maar ook met deze GT53R heb je toch al aardig wat power? Waarschijnlijk bestaat de hobby ook voor een groot deel uit het constant verbeteren (lees sneller maken) van je auto?
Vanmiddag een paar foto's geschoten van Joshma's ride:

Da's nog best lastig instappen met kuipstoeltjes en een kooi

Het nadeel van een lichte kleur auto met wat rijklopende turbo...

Da's nog best lastig instappen met kuipstoeltjes en een kooi

Het nadeel van een lichte kleur auto met wat rijklopende turbo...
Videootje erbij:
[youtube]Ifue_so41jQ[/youtube]
In HD te zien op Vimeo: http://www.vimeo.com/3539479 (youtube's HD detectie is nogal crappy
)
Helaas heb ik geen clipje waarin echt gas wordt gegeven of de knallen te horen zijn, maar van de andere kant wil Joshma dat mss ook liever niet op internet hebben
[youtube]Ifue_so41jQ[/youtube]
In HD te zien op Vimeo: http://www.vimeo.com/3539479 (youtube's HD detectie is nogal crappy
Helaas heb ik geen clipje waarin echt gas wordt gegeven of de knallen te horen zijn, maar van de andere kant wil Joshma dat mss ook liever niet op internet hebben
- masterpivo
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Echt een zeer nette wagen joh!!
Lekker dik!!
En wb de rijke turbo: is het misschien mogelijk om de pijpen iets te verlengen? Maar idd wat rmmr ook zegt, het hoort er eigenlijk wel bij he
En wb de rijke turbo: is het misschien mogelijk om de pijpen iets te verlengen? Maar idd wat rmmr ook zegt, het hoort er eigenlijk wel bij he
- Mr2-wouter
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Nee, gewoon een Gen2 met een andere turbo 
Green wrote:dus wel een cardina motor.
Kruising tussen Carina en Caldina?
Is allebei hetzelfde.