TRD replica Strutbars (265€)

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

T-Jay
Ik lul al aardig mee !
Komt helemaal goed eddy. :dux-blij_thumb-up: Ik maak me nog geen zorgen hoor. ;D Maar ik heb dan ook wel een engelengeduld. ::)

Heb je trouwens je stoelen gezien in m'n project topic? Zien er weer uit als nieuw! :applaus-smiley:

Gr, T-Jay
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
De mensen van het poederlakbedrijf als een schop onder de kont gegeven?
Na twee weken mag er toch wel iets gebeurd zijn, hoop ik.

GreetZ
mr2eddy
Jaa , ze worden Donderdag opgehaald door mijn vader ,want ik geniet van een welverdiende vakantie ,ben vanaf morgen tot 8 Aug uit het land ,daarna stel ik alles in het werk om ze te verzenden naar de nieuwe eigenaars.

Grtz Eddy
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Dat is goed nieuws ;D. Ik zal 14 augustus in de agenda aankruizen.

Natuurlijk wens ik je een goede welverdiende vakantie in een lekker warm land (hoop ik):dux-blij_thumb-up:.

GreetZ
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Cool! Ik ben erg benieuwd :D
15 aug ben ik zelf weer terug van vakantie dus met een beetje geluk kan ik hem dan gelijk gaan monteren :P
Ricardos
Goed nieuws, ben erg benieuwd :D
bankma
Ik lul al aardig mee !
Ben net zelf terug van vakantie en vroeg me af wat de laatste status was/is?
mr2eddy
Ben zelf terug van een stress vakantie ,waar ook alles fout liep ,:(

Betreft de strutbars , ik hoop tenzeerste ze komende week te mogen gaan ophalen ,ik wil dat deze GB snel achter de rug is ,na al die problemen met de bedrijven waarmee ik in zee ben gegaan ,\

Dit is niet mijn aard van werken en ik veronschuldig mij bij deze dan ook voor het lange wachten ,

Heb vanmorgen telefonisch kontakt gehad met het powder coat bedrijf waar de 30sets nu nog zijn ,er is me beloofd dat ze me deze komende week klaar zullen maken voor ophaling ,ik hoop dan ook ten zeerste dat dit nu het einde is van dit project ,Ik vraag noch even geduld jongens ,ik voel me zelf hier ook slecht bij ,want dit is niet mijn aard van werken , jullie krijgen de bestelde sets ,hier ben ik 100% zeker van .

Ik meld me zeker weer zodra ik meer nieuws heb.

MVG Eddy
T-Jay
Ik lul al aardig mee !
Hey Eddy,

Kan je ook niks aan doen toch. ;) Is gewoon overmacht.

Ik wacht het nog geduldig af en hoor het wel als er nieuws is.

Gr, Thierry
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Inmiddels zijn we twee weken verder en is er iets nieuws te melden over de strutbars?

GreetZ
mr2eddy
De eerste partij is binnen van gisteren {eindelijk na 7 maanden stress},de andere 15 sets volgen eind volgende week , nu alles noch inpakken en versturen naar de nieuwe eigenaars ,zal niet lang meer duren mannen ;)

Image
Image
Image
Image

Grtz Eddy
Ricardos
Zien er goed uit!! :D
Henk Puister
Ziet er zeker goed uit.

Ik weet niet wanneer ik in de planning sta :huh:, maar je mag mij wel later zetten (???). Ben momenteel toch bezig met de veerpoten.
DC-R
Ik lul al aardig mee !
mocht je alsnog per ongeluk een set overhouden dan heb ik intresse:P
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Die zien er zeker strak uit. Men zegt dat geduld een schone zaak is. Hieruit blijkt dat het inderdaad zo is ;D.

Eddy is de man de TRD strubars leveren kan ;D. Nu word ik weer :adhd:.

GreetZ
bankma
Ik lul al aardig mee !
Ziet er inderdaad ERG goed uit, was zeker het wachten wel waard!
bankma
Ik lul al aardig mee !
Eddy, waar sta je met de verzendingen?
johnwoo
Eddy is er mee bezig geweest, getuige het pakket dat hier vanmorgen bezorgd werd:
Image

Complimenten voor de nette en degelijke verpakking, erg professioneel zo! De beide strutbars zijn omwikkeld met zacht materiaal tegen krassen, en ingeseald in plastic zakken. En dan nog bubbeltjesplastic in de doos, geen wonder dat ze helemaal gaaf aangekomen zijn :dux-blij_thumb-up:
Image

De strutbars zien er erg netjes uit, mooie lassen en de coating zit er strak op!
Image

Image

Image

Image

Eigenlijk het enige wat ik erop aan kan merken is dat van de voorste strutbar, het randje van de "flens" een heel klein beetje is ingescheurd:
Image
Ik gok dat zo'n klein scheurtje geen invloed heeft op de sterkte? Naja, als 'ie onverhoopt verder uitscheurt merken we dat vanzelf :P

Het heeft even geduurd, maar erg mooi resultaat! :lach:
mr2eddy
@ johnwoo , Moest je er problemen mee krijgen ,ik heb nog een voorste over ,kan altijd ruilen ;)

zijn gisteren verzonden ,

The Elementz
Lucca3000
Bankma
Johnwoo ( dat weten we al ondertussen ):applaus-smiley:
Henk Puister
Mightyzap

De andere 4 komen normaal midden volgende week aan de beurt,

MR2SC
Ricardos
Stormsman
T-jay

Dit komt om dat ik ze in 2 keer moet ophalen ,de eerste 15 sets heb ik verdeeld over de NLse en Duitse MR2 clubs en 1 naar de UK ,

Grtz Eddy
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Dan hoop ik dat die zaterdag langs komt, aangezien morgen (vrijdag) niemand thuis is tot 15:00.

Nu kan ik vannacht niet slapen hehe :lach:. Dan ik deze over twee weken zeker monteren ;D.

GreetZ
Post Reply