Jaa , ze worden Donderdag opgehaald door mijn vader ,want ik geniet van een welverdiende vakantie ,ben vanaf morgen tot 8 Aug uit het land ,daarna stel ik alles in het werk om ze te verzenden naar de nieuwe eigenaars.
Ben zelf terug van een stress vakantie ,waar ook alles fout liep ,:(
Betreft de strutbars , ik hoop tenzeerste ze komende week te mogen gaan ophalen ,ik wil dat deze GB snel achter de rug is ,na al die problemen met de bedrijven waarmee ik in zee ben gegaan ,\
Dit is niet mijn aard van werken en ik veronschuldig mij bij deze dan ook voor het lange wachten ,
Heb vanmorgen telefonisch kontakt gehad met het powder coat bedrijf waar de 30sets nu nog zijn ,er is me beloofd dat ze me deze komende week klaar zullen maken voor ophaling ,ik hoop dan ook ten zeerste dat dit nu het einde is van dit project ,Ik vraag noch even geduld jongens ,ik voel me zelf hier ook slecht bij ,want dit is niet mijn aard van werken , jullie krijgen de bestelde sets ,hier ben ik 100% zeker van .
De eerste partij is binnen van gisteren {eindelijk na 7 maanden stress},de andere 15 sets volgen eind volgende week , nu alles noch inpakken en versturen naar de nieuwe eigenaars ,zal niet lang meer duren mannen
Eddy is er mee bezig geweest, getuige het pakket dat hier vanmorgen bezorgd werd:
Complimenten voor de nette en degelijke verpakking, erg professioneel zo! De beide strutbars zijn omwikkeld met zacht materiaal tegen krassen, en ingeseald in plastic zakken. En dan nog bubbeltjesplastic in de doos, geen wonder dat ze helemaal gaaf aangekomen zijn
De strutbars zien er erg netjes uit, mooie lassen en de coating zit er strak op!
Eigenlijk het enige wat ik erop aan kan merken is dat van de voorste strutbar, het randje van de "flens" een heel klein beetje is ingescheurd:
Ik gok dat zo'n klein scheurtje geen invloed heeft op de sterkte? Naja, als 'ie onverhoopt verder uitscheurt merken we dat vanzelf