WHAHAHHAAHA
ik heb zin in een geitenlul of was ut geitelul?
De Nederlandsche Taal.
Moderator: Pieten
*deze opmerking is door auteur veranderd wegens de enigszins rasistische ondertoon*flip wrote:WHAHAHHAAHA
ik heb zin in een geitenlul of was ut geitelul?
Komt door jouw berichten luie flikker dat je bent..
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Voor de tweede keer alle onzin verwijderd. Als ik het voor de derde keer moet doen, worden er ook wat leden tijdelijk verwijderd.
- Green Goblin
Ja, inderdaad, overal op het forum. Dat is niet kinderachtig, we willen graag het hele forum leesbaar houden. Fora waar je naar hartelust "slordig" kunt schrijven zijn er genoeg, ga bijvoorbeeld naar http://www.automaxx.nl.Almanzo86 wrote:Overal op het forum spellings controle...?:boos:
Wat kinderachtig
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
Maar ik vind wel dat je kan overdrijven Green.. sommige mensen moeten inderdaad een stuk leesbaarder schrijven, maar als je het gewoon doorleest valt het nieteens op.. Mij niet in ieder geval..
Zolang het forum geen heikeneuter forum word waarop iedereen als een puber onzin kan gaan lopen brabbelen lijkt het mij in orde..
't is een forum, niet het nederlands dictee.
Zolang het forum geen heikeneuter forum word waarop iedereen als een puber onzin kan gaan lopen brabbelen lijkt het mij in orde..
't is een forum, niet het nederlands dictee.
- Green Goblin
Het valt jou niet op, maar mij wel. Het me / mijn-verhaal is niet echt moeilijk, maar is 1 van de meest gemaakte fouten hier tegenwoordig.
Naar mijn mening kun je beter nieuwe leden direct laten zien hoe het hoort EN kun je beter nu wat overdrijven en dan later de teugels weer wat laten vieren.
Naar mijn mening kun je beter nieuwe leden direct laten zien hoe het hoort EN kun je beter nu wat overdrijven en dan later de teugels weer wat laten vieren.
- tweakmaster
ik gebruik ook zovaak me i.p.v. mijn.. maargoed.. jij bent de baas en ik moet me mond houden 
- Green Goblin
Daarom valt het jou waarschijnlijk niet op.
Bij de weg, het is "mijn mond" en een zin begin je met een hoofdletter.....
Bij de weg, het is "mijn mond" en een zin begin je met een hoofdletter.....
- tweakmaster
en vrienden maken begin je met vriendelijk doen ;)mja, jouw reactie zal wel zijn dat je geen vrienden meer nodig hebt 
en me ipv mijn is een sociaal geaccepteerd alternatief in mijn ervaring.
en me ipv mijn is een sociaal geaccepteerd alternatief in mijn ervaring.
- tweakmaster
laat maar 
- Green Goblin
140 rijden waar je 100 mag is een sociaal geaccepteerd alternatief in mijn ervaringtweakmaster wrote: en me ipv mijn is een sociaal geaccepteerd alternatief in mijn ervaring.
p.s. ik heb speciaal voor jou nog een vriendelijke smiley gebruikt. Nu ben ik helemaal teleurgesteld dat je mijn vriendje niet meer wilt zijn....
- tweakmaster
me word als verkorting van m'n gebruikt, m'n is een verkorting van mijn. en je kan wel onzin redenaties aanhalen als 140 is alternatief bla bla.. maar ik blijf bij mijn standpunt.
En een discussie wil nog niet zeggen dat ik je vriendje niet wil zijn, zolang je maar van me, m'n, mijn kont afblijft.
En een discussie wil nog niet zeggen dat ik je vriendje niet wil zijn, zolang je maar van me, m'n, mijn kont afblijft.
- Green Goblin
Dat tweede klopt, maar dat eerste is behoorlijke onzin....bij verkortingen krijg je meestal niet opeens andere letters.tweakmaster wrote:me word als verkorting van m'n gebruikt, m'n is een verkorting van mijn.
En ik blijf wel van je, jou, jouw kont af hoor....
- tweakmaster
jou is gewoon dom..
maargoed, verwijder de meuk nou maar voordat de pieten gaan zeuren
maargoed, verwijder de meuk nou maar voordat de pieten gaan zeuren
- Green Goblin
Dit is geen meuk, dit is een beargumenteerde discussie.