Clubspecials

Moderator: Pieten

Wiki_Maaike
Volgende keer ga ik toch iets eerder weg, ben ik ook weer iets eerder thuis en heb ik iets minder last met opstaan...

Maar wat is Leeuwarden saai zeg :P

Maarre guys, ik verwacht wel een uitgebreide fotoreportage van de 22ste he... wil alles weten ;)
tilma800
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Volgens mij ben je er niet eens geweest :P
Wiki_Maaike
ik kwam om 01:36 aan bij t station van Leeuwarden, das trouwens best nog een mooi gebouw... toen zijn we *als je met je neus naar t station toe staat* linksaf gegaan...Langs een paar kroegen/restaurant/cafe's/bars gereden waar de terrasjes al zo goed als leeg waren.. T eerste cafe heette iets als De Stee ofzo, en dat stond met groene neon letters op de voorgevel en het terrasje liep om de hoek zeg maar, aan allebei de zijden kon je zitten..

En verder nog die FEC hallen ofzo gezien en daarna eigenlijk zo goed als in slaap gevallen :P

en k ben ook nog langs een hal van Burggraaff gereden... wat houdt utiliteitsbouw in??
SuperWhite_MK1
Soort van bezemkast
Roland
Wat een hoop gelul hier weer :D

iig, ik heb een factuur binnengekregen van het weekend, en deze heb ik gisteravond betaald met internet bankieren.
Ook heb ik van alle mensen in dit topic het geld binnen.

Dus nu nog even wachten totdat ik weer wat opgestuurd krijg.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: SW20/21/22
Missy_Maaike wrote:....

en k ben ook nog langs een hal van Burggraaff gereden... wat houdt utiliteitsbouw in??

Ooit van Google of de "van Dale" gehoord ;)
tilma800
Missy_Maaike wrote:ik kwam om 01:36 aan bij t station van Leeuwarden, das trouwens best nog een mooi gebouw... toen zijn we *als je met je neus naar t station toe staat* linksaf gegaan...Langs een paar kroegen/restaurant/cafe's/bars gereden waar de terrasjes al zo goed als leeg waren.. T eerste cafe heette iets als De Stee ofzo, en dat stond met groene neon letters op de voorgevel en het terrasje liep om de hoek zeg maar, aan allebei de zijden kon je zitten..

En verder nog die FEC hallen ofzo gezien en daarna eigenlijk zo goed als in slaap gevallen :P

Je bent het centrum dus nog niet eens in geweest :P
Wiki_Maaike
t was half 2, ik moest nog ruim 2 uur terug rijden en ik moest zondag om 8 uur op.. Nee ik ben inderdaad niet het centrum in geweest, was moe :P
Miss-Mr2-on-LSD
Ik lul al aardig mee !
Uhmm... kan het gewoon weer ontopic?
tilma800
Dat kan ook, maar is niet waarschijnlijk.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Zegt Miss "Off-topic" nu dat we weer on-topic moeten zijn ;)

Nou voor uit dan maar.
Zijn er al tijden bekend wanneer we (de sport klasse rijders) de baan op mogen?

Na afgelopen maandag het vrij rijden heb ik de smaak echt te pakken gekregen 8)
Roland
Knuckles, was jij er gister ook??

Nou iig, ik heb vandaag al die meuk binnengekregen.
We zijn ingedeeld in de eerste reacreatieve heat, R1, en voor wat betreft de sportklasse, S2.
R1 = 09:30 :s
S2 = 14:20

Verder staan we op plaats nummer 35, een beetje achteraan op paddock 2. Iig redelijk dicht bij de plek waar je de baan op moet (dat dan weer wel)

dus iemand suggesties, hoe laat zullen we afspreken? 9 uur bij de ingang/ parkeer plaats naast de ingang?
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Jah ik was er ook.

Zag een blauwe AW11, maar dat was jij dus 8)
Maar waar was je op de baan?? Je zat maar een paar auto's achter me en heb je niet voorbij zien komen.
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Ow en gunstige tijd trouwens dat 14.20
Zijn er nu mensen met spijt dat ze de tour rijden om half 10 ??? :lach: :lach:
SuperWhite_MK1
Ik was de rooie civic trouwens hehe. Mooie emmer heb je, fase 1 met fase 2 bumpert zonder lip.. origineel wit, overgespoten in azzuro nuvola.. ;)

Reed ook nog een SW20 een tijdje achter me in de laatste heat.. ook een bekende hier?

Maarehh.. 9 uur at the gate, mogen de sport-rijders later komen?? Vroeg opstaan na zaterdagnacht is niet mijn sterke punt :D
Roland
En dan komen jullie niet eens gedag zeggen? mag best hoor :P

welke rooie civic? heb er meerdere gezien, 1 vierkante, 2 ronde.
Ben door 1 ronde civic ingehaald. (en de halve BMW club, en een impreza, en dit en dat... :P )
Heb nog wel een corsa en een alfa in kunnen halen hahaha

Die blauwe (azzurro etc..) aw11 was ik ja. Reed ik nog een beetje goed? :P
was m'n eerste keer op circuit, en ik heb me dik vermaakt!

had alleen wel wat koelingsproblemen, want ik had zelf niet zo goed op de meter gelet (amateur die ik ben) en ik heb blijkbaar de sensor om zeep geholpen, de fans zijn niet aangegaan. Maar geen echte schade volgens mij. Nou ja, leermoment zullen we maar zeggen. Deze week nieuwe sensor erin, en anders gewoon stekker eruit en gaan op het circuit.
Ik had gewoon iets te veel vertrouwen in de motor, want ik ging eigenlijk wel vol iedere keer. Was meer bewust bezig met de bak en de remmen (heb het verder dus ook heel gehouden)
Roland
Die SW20 heb ik ook gezien, die kon er wel wat van volgens mij. Heeft me iig ook ingehaald, en later zag ik em nog een keer gaan, maar dan met helm op.
Volgens mij is de bestuurder Zweeds, of op z'n minst Scandinavisch :D

Weet niet in hoeverre die standaard is, maar wel 9,5 J velgen achter 8)
Knuckles wrote:Jah ik was er ook.

Zag een blauwe AW11, maar dat was jij dus 8)
Maar waar was je op de baan?? Je zat maar een paar auto's achter me en heb je niet voorbij zien komen.
Met welke auto was jij dan?
Als we elkaar niet tegen zijn gekomen dan hebben we toch redelijk gelijk gereden (even simpele conclusie trekken) hehe
Die witte Porsche 944 was een vriend van me, ben ik ook niet tegen gekomen. Die gaat zondag trouwens ook (mee).
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Ik stond in mijn 205je achter de 944 in de start rij.
Maar of we redelijk gelijk reden of niet is moeilijk te zeggen.
Al ben ik 10 sec per rondje sneller dan jij, dan heb ik nog 15 ronden nodig jouw in te halen en dat red ik nooit binnen die 20 min :D

Maar ik reed mijn snelste ronden in 2.27 en heb jij nog geklokt?

Ik werd nog wle ingehaald door die Zwarte BMW Z3 coupe M-serie.
Maar ff later dook hij voor mijn neus zo een bandenstapel in :D
Roland
Haha ja dat is ook weer zo. Kon je die Porsche bij houden? (zou niet moeilijk zijn geweest hoor, was ook z'n eerste keer, en hij is toch wel aardig voorzichtig)
Ik ga niet klokken. Ik ga ook niet vol remmen voor een bijvoorbeeld.
Zag wel dat die (ontzettend brute) NSX op een gegeven moment aan de kant stond, en aan de andere kant een groene Z3 gespint was. Met die vent had ik nog staan praten in de wachtrij, aardige vent.

Over die SW20 trouwens, die had ook een nurburgring sticker erop met de ronde tijd erbij; 9:29
Was een gewone Gti (met behoorlijk brede banden dus)
Knuckles
Ik lul al aardig mee !
Ja die Porsche ben ik ook voorbij gegaan en die heb ik daarna ook niet meer gezien :)
Het was voor mij overigens pas de 2e x dat ik zelf de baan op ging 8)
En dat ging helemaal niet slecht. Heb wel onwijs zin in het weekend. Erg gunstige tijd die 14.20 en het weer wordt erg mooi hoorde ik net op de radio.

Alleen nog ff mijn uitlaat lassen. Die is afgelopen maandag voor een deel gescheurd :(
Locked