MR2 Turbo alleen duidelijk sneller is dan S2000 met 1,2 bar turbo druk (310 PK),
het grootste verschil is denk ik dat de mr2 turbo rijders zich niet suf schakelen
Mr2 Turbo lijkt is een goed alternatief voor een S2000 qua PK, niet qua wegligging, het schakelen in de S is juist heerlijk racy en dank zij de short shift en positie van de schakelpook relaxed.
GOEDEMORGEN!! Heb na zondag 30 uur moeten bijslapen... hahaha. Wat weer een super leuk en gezellig weekend! Tineke en ik hebben genoten.
Gisteren moest ik alweer naar het Skûtsjesilen op uitnodiging van een bank. Dus ik zat weer lekker in de zon en aan de berenburg... wat heb ik een zwaar leven...
Super die foto's trouwens!!
Maar zijn er niet meer foto's gemaakt van die tieten? Oja, en ogen.... ik zie er nog maar één!!
Leuk om te zien dat twitter gevolgd is! En het skype gesprek vanuit de caravan met Art en Ing was trouwens echt heel leuk.
Op dit moment worden onze filmpjes online geknald op youtube. Heeft even tijd nodig zo te zien.
[youtube]icHL1HKZ-YA[/youtube]
Geen 3 koffie bestellen maar 3x 1 koffie.
minstens een minuut wachten met reageren als ze het komt brengen.
En 5 minuten zoeken naar klein geld bij het betalen.
We rekenen elk kopje natuurlijk meteen af.
Ondanks het feit dat ik me zoals altijd wat meer op de achtergrond heb gehouden was het toch een zeer geslaagd weekend
Merci allen
Heb dit jaar niet zo heel veel foto's genomen... ik zal het maar op het slechte weer steken zeker?
De paar foto's die toch genomen zijn kunt ge hier vinden: http://www.flickr.com/photos/zaconian/sets/
btw: ik stem voor foto op de flyer.. baat het niet dan schaad het zeker niet