Green Goblin wrote:Verstuurd. Dan ga ik er eigenlijk wel van uit dat hij doorgaat. En je moet nog een routebeschrijving posten, zoals je zelf aangaf..
Ik heb trouwens niets in de mailbox(en) zien zitten?
Moderator: Pieten
Green Goblin wrote:Verstuurd. Dan ga ik er eigenlijk wel van uit dat hij doorgaat. En je moet nog een routebeschrijving posten, zoals je zelf aangaf..
MarcoTwo wrote:Even de update voor zondag:
Op dit moment zijn er niet verkeerde vooruitzichten (zonnebrand mee en hopelijk geen paraplu tussendoor nodig) en is het topdownweer om lekker binnendoor naar de Ring te tuffen en liefhebbers kunnen altijd een of meer rondjes wagen.
Deelnemers voor 29 april so far:
* MarcoTwo - S2000 2.0
* GidonLamboo - MR2 3.0 V6 Super Charger
* Dirk - MR2 2.0
* Remmel - MR2 1.8
* Reesmuis - MR2 2.0
*
*
Wie nog meer?
Onderstaand alvast het linkje van de routebeschrijving, mocht het treintje wat langer worden en er onderweg een afsplitsing zou kunnen gebeuren.
http://www.marotaxaties.nl/Toerritten/R ... htRing.pdf
Zelf uitprinten.
Dat kan. Het spamfilter kapt de mail af bij meer dan 500 mails binnen een bepaalde tijd. Dus het kan zijn dat je daar bij zat.MarcoTwo wrote:Ik heb trouwens niets in de mailbox(en) zien zitten?
Mogelijk. Jolanda had hem rond 13 u zag ik.Green Goblin wrote:Dat kan. Het spamfilter kapt de mail af bij meer dan 500 mails binnen een bepaalde tijd. Dus het kan zijn dat je daar bij zat.
Is niet moeilijk : Nuerbur of Adenau, vermijd snelwegen.:foto-aRemmel wrote:Wie kan er een .itn bestandje voor de TomTom maken van de heenrit??
Altijd handig...
Dirk wrote:Wegens het niet rijden op het circuit kom ik overigens met een hagelnieuwe Auris; mijn meerijder c.q. partner in crime heeft deze auto. Luxe, stil, airco, 1:17
Remmel wrote:Wat is dat nu Dirk?!, dan moet je minstens 100m afstand houden!
MarcoTwo wrote: Vlak voor Monschau ga ik proberen om het superweggetje buiten de route om weer te pakken.![]()
![]()
Juist die is het.XLR8 wrote:...is dit het (niet nader te noemen*) weggetje rechts achter het voor-oorlogse traject wat ik ook ergens stiekum in gedachte heb ?![]()
*nader te noemen:
Witte knokkels achter het stuur, adrenaline klotsend tegen je oogballen en met een bonkend hart in de keel stoppend bij een middelgrote café parking met rokende remschijven en temperatuurmetertje in het dashboard op standje "R U NUTS!!??"
XLR8 wrote:eeeeeeeeeeeeeej Ben![]()
Tsjah, 'k ontwaak net pas zo'n beetje vanuit m'n winterslaap![]()
Maaruh dat weggetje is idd DAT weggetje, een kleine 10 jaar geleden ofzow ??
Gebrek aan voorzitter, gouden tijden ...ik mis 'r nog hoor