als het sneeuwt heb ik wat met de bananen bestuurder afgesproken
Duderstadt Paasmeeting 2013
Moderator: Pieten
Ehhhh, ik bedenk me net: Statistisch gezien lopen we best een grote kans dat het donker wordt tijdens het weekend! Ik geloof dat ik maar ff xenon ga monteren voor de zekerheid! 
El Butre wrote:Ehhhh, ik bedenk me net: Statistisch gezien lopen we best een grote kans dat het donker wordt tijdens het weekend! Ik geloof dat ik maar ff xenon ga monteren voor de zekerheid!
Lach maar, ik wil jou zien lachen als het sneeuwt en je krijgt een dikke prent omdat je geen winterbanden hebt.. mit die polizei valt niet te spotten..
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
Volgens mij weet ik hier iets vanaf
flip wrote:ey ik wil weer op de lijst![]()
jij staat nog steeds op de lijst onder jou eigen voorbehoud
flip wrote:ey ik wil weer op de lijst![]()
Just kidding BjornBST wrote:Lach maar, ik wil jou zien lachen als het sneeuwt en je krijgt een dikke prent omdat je geen winterbanden hebt.. mit die polizei valt niet te spotten..
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Helpt je niets, ik weet van jullie allebeide wie jullie zijn....:-P
- Yellow Dream
- Ik lul al aardig mee !
Hahahahahahahahaha
Green Goblin wrote:Helpt je niets, ik weet van jullie allebeide wie jullie zijn....:-P
kijken hoe ik mijn snowboard mee krijg
- Green Goblin
Ik neem het zekere voor het onzekere...
kom wel met de Subaru...

kom wel met de Subaru...

- Green Goblin
Sssst...
Temperaturen uit de Wettervorsage voor de week van 11 maart:
maandag 0/6 met sneeuw/regen
dinsdag -13/-3
woensdag -9/-2
donderdag -9/-2
vrijdag -10/-2
zaterdag -6/-1
zondag -4/1
Lekker weer :/
Hoop dat het snel wat warmer wordt daar
dinsdag -13/-3
woensdag -9/-2
donderdag -9/-2
vrijdag -10/-2
zaterdag -6/-1
zondag -4/1
Hoezo warmer?BST wrote:Temperaturen uit de Wettervorsage voor de week van 11 maart:
dinsdag -13/-3
woensdag -9/-2
donderdag -9/-2
vrijdag -10/-2
zaterdag -6/-1
zondag -4/1
Het is een prima temperatuur voor pinguïns en ijsberen! En je ijsje blijft ook nog langer goed!
Mevrouw Butre gaat niet mee
Overigens, de boete is 40 EUR voor niet rijden op winterbanden bij winterse omstandigheden. Lees: Ijzel of sneeuw op de weg. Ik mag toch hopen dat, mocht er sneeuw vallen rond pasen, de weg dan snel weer schoongemaakt wordt/de sneeuw snel weer smelt. Oh ja, en dan moet je natuurlijk nog wel eerst aangehouden worden voor je een bekeuring krijgt. Het grootste risico is denk ik niet de boete, maar de grotere kans op ongelukken mocht je winterse omstandigheden tegenkomen op zomerbandjes.
Anyway: Ik waag het er op, neem wel een boek mee mocht het wel gaan sneeuwen met pasen!
Overigens, de boete is 40 EUR voor niet rijden op winterbanden bij winterse omstandigheden. Lees: Ijzel of sneeuw op de weg. Ik mag toch hopen dat, mocht er sneeuw vallen rond pasen, de weg dan snel weer schoongemaakt wordt/de sneeuw snel weer smelt. Oh ja, en dan moet je natuurlijk nog wel eerst aangehouden worden voor je een bekeuring krijgt. Het grootste risico is denk ik niet de boete, maar de grotere kans op ongelukken mocht je winterse omstandigheden tegenkomen op zomerbandjes.
Anyway: Ik waag het er op, neem wel een boek mee mocht het wel gaan sneeuwen met pasen!