Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
En er schiet me net iets te binnen. Nu je zo met deze nieuwe opzet bezig bent, blijft er iets van de oude configuratie over, waar ik wel belangstelling voor heb. Ik bedoel, je oude dubbel DIN montageplaat voor de drie klokjes en de radio. Zoiets moet ik nog steeds maken, en als je het over hebt en nog niet in de prullebak hebt gemikt...maak me blij
Die aluminium plaat is wel over idd. Maar ik ga wel die hendeltjes weer opnieuw gebruiken (of ik moet mooiere/betere vinden). Die hendeltjes zorgen er namelijk voor dat ik een schroef aan de achterkant kan gebruiken waar ik ook weer de beugel voor de printen van het scherm aan vast kan zetten.
Nou, dat is geen probleem hoor. Haal de beugels er maar af.
Ik verzin wel wat om de gaten weg te werken en het vast te maken. Waarschijnlijk gewoon weer beugels
Past het in een enveloppe? Of anders zie ik het wel tijdens een komende meeting.
Het gat is hetzelfde als het kader wat bij het scherm zat. De onderkant is gelijk met de onderkant van de rnad die nog op het dashboarddeel staat. Is ook wel nodig, zoveel vlees ies er niet meer over op de lijst. De zijkanten zijn zo breed omdat ik het hele gat wil opvullen en de lijst ook aan de zijkant moet vastzetten?
Die moer idd zo groot. Bij een 7" was de rand nog breder geweest
De rand is nu recht gevijld door het langs 2 rechte latjes af te vijlen, maar ik weet niet of ik een schuine rand, zoals op elk scherm zit, wel net zo strak kan krijgen met de gereedschappen thuis.
Hier wat foto's van de montage van de huidige subwoofer versterker (waar ik nog nooit de subs voor heb gemaakt. Luidsprekers liggen al een paar jaar hier)
De bedoeling is dat de 5.1 versterker en de PC daar nu komen te hangen.
Nope, alleen ff laten zien hoe ik de huidige/bestaande versterker heb hangen. Mischien handig voor een ieder die ook een versterker kwijt moet in de SW20.
Dit weekend kijken of ik het scherm en de pc en de versterker geplaatst krijg, maar eerst de rem linksvoor schoonmaken/controleren. Er zit iets tussen de blokken en de schijf denk ik. Een nogal schurend geluid.
was t niet makkelijker geweest als je een enkel DIN uitklapscherm met ingebouwde dvd.tv/playstation/radio/ had ingebouwd? komt op het zelfde neer,alleen sneller in te bouwen;)
Persoonlijk ben ik daar geen voorstaander van om waarschijnlijk de zelfde redenen als Tilma:
- mechanisch/elektrisch gedoe dat weer kapot kan en vaak kapot gaat (zoek maar eens online)
- makkelijk jatbaar
- minder originele look
- meer pimp in mijn ogen