foto`s spuiter

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Brum
Ja.................

je pookknop zit inderdaad verkeerd om.
stampertje
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
mr2 freak wrote:
Image

wat zit er tussen je middenconsole en je bijrijders stoel??
ErikV
Zo, da's even geel zeg :D Ik hoop dat het is wat je voor ogen had. En verder speel ik gewoon op safe. Geen kritiek, geen commentaar. Mag ook niet, ik heb zelf 'n gele :X

Jammer dat onze poging tot omruilen van de voorste plaatdelen mislukt is. Ik had erg blij kunnen zijn met steenslag vrije panelen. Ach.

Ik denk wel dat de waarde van mijn origineel blauwe weer iets omhoog is gegaan. De toch vrij zeldzame kleur is weer iets zeldzamer geworden :P

Nog eentje om te laten zien hoe mooi dat blauw eigenlijk is (sorry). Een foto uit het pré steenslag tijdperk:

Image
mr2 freak
Jaa Bij Me Bijrijders Stoel Zit De Gordijn Die Op Me Achterraam Komt
Dokter Rob
Je mag van mij wat minder met de shift toets gaan tikken.
Leest nogal knap irritant, elk woord meteen hoofdletter beginnen...
mr2PUNTfreak
ErikV wrote:Zo, da's even geel zeg :D Ik hoop dat het is wat je voor ogen had. En verder speel ik gewoon op safe. Geen kritiek, geen commentaar. Mag ook niet, ik heb zelf 'n gele :X

Jammer dat onze poging tot omruilen van de voorste plaatdelen mislukt is. Ik had erg blij kunnen zijn met steenslag vrije panelen. Ach.

Ik denk wel dat de waarde van mijn origineel blauwe weer iets omhoog is gegaan. De toch vrij zeldzame kleur is weer iets zeldzamer geworden :P

Nog eentje om te laten zien hoe mooi dat blauw eigenlijk is (sorry). Een foto uit het pré steenslag tijdperk:

Image
Het blijft een hele mooie zeldzame kleur, en nu nog zeldzamer 8)
Surferdude
Allereerst kan ik als geel-liefhebber niet aanzien dat je fototoestel een blauwe zweem afgeeft en de gele kleur niet tot z'n recht laat komen (Kodak foto-aparaat?). Daarom heb ik al je foto's even (ondeskundig) bewerkt en dat ziet er al een stuk beter uit:

Image

Image

Image

Image

Bij de onderstaande foto zie ik toch nog steeds dat je Ferrari-logo niet juist is gemonteerd, die zou ik met z'n voorbeentjes toch meer stijgerend plaatsen (zie de plaatjes op pagina 1).

Image

En op je mooie Toms voorbumper.... is dat ruimte voor een kleine kentekenplaat? Zo ja, heb je daar dan een aantekening van op je kentekenbewijs staan?

Image

Image

Image

Verder heb je m'n vorige vraag nog niet beantwoord: welke kleurcode heb je gebruikt? 567 of 576?

En inderdaad.... je pookknop zit verkeerd om, die moet je even een halve slag draaien.

En als ik jou was zou ik de auto eerst verlagen in plaats van de andere opties die je nog wilt gaan doen.

En verder hoop ik inderdaad ook wat ErikV zegt; dat het is geworden zoals je voor ogen had.

Veel plezier met je tweetje!
BlackMR2
het ziet er op het eerste gezicht wel goed uit, toch heel erg jammer dat je hem niet helemaal hebt gestript, ik hoop niet dat je daar spijt van krijgt.
de velgen: wilde je die niet helmaal zwart hebben, zoals je het nu hebt, komt de auto niet mooi uit, je let meer op de velgen dan op de MR, het is wel heel erg geel zo.
maar goed, als jij er maar blij mee bent zoals hij gespoten is
SirhC
Ik lul al aardig mee !
Ik sluit me aan bij Gerben.
Zelf vind ik de ruimte in de wielkas vrij groot, misschien grotere banden of auto verlagen?

Leuk dat je de foto's met ons hebt gedeeld, en veel plezier met je ride.

Je kunt veel zeggen, maar je zal zeker aandacht trekken bij de McDonalds ;)
Beukema
Ik vind het resultaat best mooi (leuke spoiler ook, is wel veilside en de mijne geweest ;-).

De velgen zou ik zelf, indien je toch de two-tone daarin wilt laten terugkomen, andersom gespoten hebben, dus zwart met een geel hart. Dat steekt mooi af bij je wagen.
Binnenkant ziet er strak uit.

Heb je trouwens bewust de a-stylen geel gespoten? Is wel een apart gezicht, doorbreekt de standaard two-tone gedachte.

Zou zelf wel denken aan een setje sideskirts om het hoogteverschil tussen je voorbumper en het gedeelte onder je deuren netjes te laten doorlopen. (laat ik nou nog een set veilside skirts hebben liggen die te koop zijn....)

Verder prima karretje, ziet er mooi uit en ik hoop dat je hem mooi weet te houden.

toch een klein puntje van kritiek (een gordijn voor je achterruit???), plak er dan folie op van binnenuit.....
mr2 freak
jaa dave je hebt het goed gezien het was jou spoiler ik geef 150 euro voor je skirts en wie heeft nog verlagingsveren??

bedankt alvast
Beukema
mr2 freak wrote:jaa dave je hebt het goed gezien het was jou spoiler ik geef 150 euro voor je skirts en wie heeft nog verlagingsveren??

bedankt alvast

Deal later we er via msn even verder over praten....
Green Goblin
Tweakmaster heeft nog verlagingsveren. Weet alleen niet of ze ook op een sw20 passen...
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
Green Goblin wrote:Tweakmaster heeft nog verlagingsveren. Weet alleen niet of ze ook op een sw20 passen...

alle SW veren zijn hetzelfde, Don ( Tweakmaster )heeft idd. nog verlagingsveren liggen.......

John / TettjeTRDtw8)
tilma800
Ik dacht dat de SW21 toch een heel andere basis had. Er zit meer verschil tussen als de sw20 en sw22 (o.a. 3sge en 3sgte) die wel hetzelfde chasis gebruiken.
Wiki_Maaike
Ok, ik ga pas commentaar geven als ik m in t echt gezien heb... want ik heb alsnog t idee dat geen van de foto's een goede weergave is van het eindresultaat..
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
tilma800 wrote:Ik dacht dat de SW21 toch een heel andere basis had. Er zit meer verschil tussen als de sw20 en sw22 (o.a. 3sge en 3sgte) die wel hetzelfde chasis gebruiken.

Ik snap niet hoe je daar bij komt, is die auto dan zo totaal anders dan de 2.0 versies?? het enigste wat echt afwijkt zijn motor + bak, voor de rest is alles uitwisselbaar....de 5S motor en S54 bak worden ook in andere TOYOTA's toegepast, bijvoorbeeld de US Celica, maar ook in modellen die hier niet eens bekend zijn zoals SOLARA (=CAMRY cabrio of coupé) of de KYANG (soort MPV)LIMO (een sedan tussen corolla en camry) voornamelijk in azië....Als TOYOTA hiervan zou afwijken worden die auto's compleet onbetaalbaar, dus men probeerd zo veel mogelijk de zelfde onderdelen in zo veel mogelijk modellen te stoppen. Schokdempers, remmen etc. zijn van alle SW modellen uitwisselbaar, MITS hetzelfde modeljaar, want na '94 zijn de remmen wezenlijk veranderd, OOK voor de SW 21! een nog gekker verhaal..er zitten in een MR II ook onderdelen die in mijn starletje ook terug te vinden zijn, bijvoorbeeld de motoren voor de electrische ramen........en er is nog veel meer in andere modellen van TOYOTA terug te vinden.......om dus een sprookje de wereld uit te helpen.........SW's verschillen qua koets niet veel van elkaar in onderdelen

John / TettjeTRDtw8)
BST
Type MR2: SW20/21/22
Dokter Rob wrote:Je mag van mij wat minder met de shift toets gaan tikken.
Leest nogal knap irritant, elk woord meteen hoofdletter beginnen...

Daar sluit ik me geheel bij aan 8)

Verder hoop ik dat het is geworden wat je gehoopt had en dat je er nog lang veel plezier van zult hebben. Heb je er op zijn minst wel een 3SGTE in hangen? Anders sta je er gekleurd op met die logo's als er een keer een golf GTI langskomt die je helemaal aan gort rijdt..
base86
Ik lul al aardig mee !
Aan de kap te zien ligt er nog netjes een 3SGE in... Dus laat die golf maar komen ;D
Quadc@msix
Ik lul al aardig mee !
BST wrote:Daar sluit ik me geheel bij aan 8)

Verder hoop ik dat het is geworden wat je gehoopt had en dat je er nog lang veel plezier van zult hebben. Heb je er op zijn minst wel een 3SGTE in hangen? Anders sta je er gekleurd op met die logo's als er een keer een golf GTI langskomt die je helemaal aan gort rijdt..

Ik heb met een 5S zelfs een GTI mijn stof laten vreten, daar heb je echt geen SGTE voor nodig.........een en ander ligt zeker an de rij-kwaliteiten van de chauffeur zelf.(golf-pikkie kon gewoon niet met die auto overweg, maar moest ff stoer doen tegenover zijn vriendinnetje).....ik was sneller weg dan de golf, maar die liep op me in op rechte stukken,en op bochtenwerk heb ik echt gewonnen.....

Als zijn rijkunsten net zo goed zijn als z'n Nederlands, rij je hem met en lelijk eend nog zoek ;D ;D ;D ooooopssss:X

John / TettjeTRDtw8)
Locked