Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Ben je niet bang dat je dat gaat zien?
Wij hebben in de spuiterij al vaak auto's binnen gehad waar ze strips weg gehaald of kentekenplaat uitsparingen weg gehaald hadden die later toch weer helemaal zichtbaar werden.
Als wij zo'n strip dicht maken doen we dat door het inlassen van een strip die aan beide kanten d.m.v. tin egaal gemaakt wordt. Plamuur komt er dan haast niet meer aan te pas.
JPMR2 schreef:Ben je niet bang dat je dat gaat zien?
Wij hebben in de spuiterij al vaak auto's binnen gehad waar ze strips weg gehaald of kentekenplaat uitsparingen weg gehaald hadden die later toch weer helemaal zichtbaar werden.
Als wij zo'n strip dicht maken doen we dat door het inlassen van een strip die aan beide kanten d.m.v. tin egaal gemaakt wordt. Plamuur komt er dan haast niet meer aan te pas.
JPMR2
Hoop dat het meevalt;)
Maat van me heeft zn auto ook eiglijk helemaal gedaan met het zelfde spul en die is goed geworden.. Dus hopen dat de mijne ook netjes word..
J_MR2
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo
J_MR2 schreef:Hoop dat het meevalt;)
Maat van me heeft zn auto ook eiglijk helemaal gedaan met het zelfde spul en die is goed geworden.. Dus hopen dat de mijne ook netjes word..
Goed bezig geweest de laatste tij zo te zien!
De Veilside die er eerst op zat vond ik hem zeker goed staan, maar een Border doet het ook helemaal goed. Minder extreme kit maar ook wel duidelijk aanwezig