Super White Deuce.. Michael's MR2!
Moderator: Pieten
- Dorifto Deuce
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Haha, precies. 
Heb nu nog de originele speakers en headunit uit 1992, waarvan overigens 2 speakers al kapot zijn.
Dus ik dacht, laat ik het meteen goed doen..
Heb nu nog de originele speakers en headunit uit 1992, waarvan overigens 2 speakers al kapot zijn.
- Dorifto Deuce
Inderdaad, het klinkt echt ziekelijk goed!

Ziet er best beschaafd uit maar dat geluid! Ontzettend vet!

Ziet er best beschaafd uit maar dat geluid! Ontzettend vet!
En nog goeie muziek ook 
- Mr2-wouter
Dus nu kan ik je een schroefsetje mee bestellen ?
Ziet er wel cool uit
Ziet er wel cool uit
- Dorifto Deuce
Xhermes wrote:En nog goeie muziek ook
Heh, zeker.
Thanks all! En Wouter, die coils bestel ik niet met je mee, ik koop ze via Prophecy Performance.
- Dorifto Deuce
Kleine update:

3" Vlinderklep gemonteerd, het ding werkt super! Uitlaat is nog goed hoorbaar uiteraard, maar die keiharde dreun tijdens het (snelweg) rijden is compleet weg. En zelfs in lage toeren reageert de auto veel beter op 't gas (eindelijk weer een beetje tegendruk
).
Ik ben blij, kan m'n uitlaat eronder blijven!

3" Vlinderklep gemonteerd, het ding werkt super! Uitlaat is nog goed hoorbaar uiteraard, maar die keiharde dreun tijdens het (snelweg) rijden is compleet weg. En zelfs in lage toeren reageert de auto veel beter op 't gas (eindelijk weer een beetje tegendruk
-
Michel03
Hey, mooie auto hoor!
Ik heb zo een zelfde klep voor m'n uitlaat, als ik m'n klep dichtdoe merk ik ook duidelijk verschil in de prestaties van de motor... Alleen op een negatieve manier, trek veeel trager op.
Maar kwa geluid werkt het zeker goed!
Ik heb zo een zelfde klep voor m'n uitlaat, als ik m'n klep dichtdoe merk ik ook duidelijk verschil in de prestaties van de motor... Alleen op een negatieve manier, trek veeel trager op.
Maar kwa geluid werkt het zeker goed!
- Dorifto Deuce
Klopt, je mist echt vermogen. Maar ik rij er toch niet graag hard mee (ding is te traag!), dus maakt niet uit. 
-
Michel03
Dorifto Deuce wrote:Klopt, je mist echt vermogen. Maar ik rij er toch niet graag hard mee (ding is te traag!), dus maakt niet uit.
Ja dat probleem ken ik
Snel is anders maar goed.. wellicht komt daar nog wel eens verandering in
- Dorifto Deuce
Volume is wel minder, niet super merkbaar maar andere mensen zeggen het me. En vooral die keiharde dreun is weg. Als ik m'n startte dreunden altijd de ramen in ons huis en van de buren enzo, nu horen ze me niet eens meer aankomen/wegrijden.. 
-
shiftimports
Dorifto Deuce wrote:Kleine update:
3" Vlinderklep gemonteerd, het ding werkt super! Uitlaat is nog goed hoorbaar uiteraard, maar die keiharde dreun tijdens het (snelweg) rijden is compleet weg. En zelfs in lage toeren reageert de auto veel beter op 't gas (eindelijk weer een beetje tegendruk).
Waar heb je die vandaan? Dat vind ik ook wel wat.....