Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
@ decipherer: straks ga ik even kijken, en verder alles afspreken. bijna al mijn onderdelen zijn binnen op een paar kleine dingen na,zodra het project echt begint te lopen dan post ik hier weer foto's.
komt goed... jullie zullen nog even geduld moetn hebben...
zo: een tijdje geleden heb ik het subframe en de reactiestang die ik van decipherer over genomen heb gestraald en gepoedercoat (in antraciet) en de reactiestang in lichtgrijs
ziet er echt gelikt uit!!!! ik ben wel 2 uur bezig geweest (inclusief het los krijgen van de draagarmen reactiestangen e.d.) ook meteen maar wat rubbers vervangen en momenteel ben ik met de motorsteunen bezig....
ik ben ook super benieuwd!!! k had idd de eerste keer de torsiestang verkeerd om zitten
de verwachting is toch wel begin volgende week rijden. Als ik deze week weer beter ben. (griep) het interieur e.d. zit er weer in en k moet alleen nog de klaplampen af stellen en balanceren en uitlijnen en dan is hij klaar.
@ wouter: ik heb er helaas geen foto's v an kunnen maken omdat ik net iets teveel haast had met rijden...
@ -mr2-: k heb nog niet genoeg km kunnen rijden m dat te beoordelen (hij is ook nog niet uitgelijnd dat wordt als het goed is einde van deze week gedaan.