Dennis z'n SW20

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Mr.3S
thx :) dat is gewoon voor te weten...
die mr dat ik heb blijft met 91 spoiler... en als eer andere zal zin, dan 100% met TRD.... it's sexy thing but..
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Velgies staan hem zeer goed, zeker ook zo icm met de zwarte spoiler :) Heel nette combi in zijn geheel.
Dennis16v
masterpivo wrote:Velgies staan hem zeer goed, zeker ook zo icm met de zwarte spoiler :) Heel nette combi in zijn geheel.
thnx :D
Dennis16v
zo ff snel n schop..
had even een vraagje
ik heb gister moeten uitwijken voor n bus, waardoor mn achterste velg de stoeprand heeft geschamd.. nu is dat opzich geen ramp, maar de buitenste rand is de verf er compleet afbeladderd. Nu wil ik alle velgen weer v/d zomer netjes maken en deze naar een velgendokter e.d brengen.

Maar hoe gaat dit in zn werk.. moet ik de velgen los leveren, kan ik de auto in zn totaliteit brengen? En weet iemand misschien die velgen repareert in de omgeving limburg. Misschien hebben jullie ervaringen of tips;)
subke
hey ik heb me enkei's ook laten repareren, je moet de velgen zonder banden aanleveren en natuurlijk van de auto af,
ik heb het bij de velgendokter in uden laten doen, maak duidelijke afspraken wat je gedaan wilt hebben.
www.develgendokter.nl
en anders deze,
http://www.wheelcare.nl/index.htm

je moet rekenen op 80 euro per velg denk ik.

greetz ivo
Broekie
Hey Dennis,

Op de middenpeelweg, net voorbij aflsag (rotonde) volkel aan de rechterkant zit wheelcare.

Ik heb daar me velgen een keer laten maken, koste toen € 25,- per velg, geloof dat hij ondertussen wel wat duurder is geworden.

tel nr: 0413-274081
gsm nr: 06-51548593

een belletje kan nooit kwaad...
Mr2-wouter
In maasbracht kan het ook.
Ren0W
In het zijstraatje tegenover de schepen showroom?

En in Sittard kan het ook ;)
Onder de brug door, 1e stoplichten (bij leenbakker) links, voorbij Sligro rechts, en dan bij T-splitsing weer rechts.
Naam etc weet ik niet.

Dat moet je ook zelf maar verder uitzoeken :P
masterpivo
Als je bij de Velgendokter in Uden wil gaan kijken, zorg dan idd wel dat je duidelijke afspraken maakt en op papier laat zetten! Heb al vaker op verschillende fora gehoord dat ze daar erg laks kunnen zijn..
Dennis16v
iig bedankt voor de reacties :)
Dennis16v
zo, ook ik ben weer een stukkie verder.

Het blok is eruit gehaald met de grote hulp van Frank, die alles zelf heeft gedaan.. foto's hebk niet gemaakt omdat met mijn 2.0px crappy camera telefoon geen fatsoenlijke foto's kan maken :P
Iig een intensieve dag, en morgen gaan we weer vrolijk verder aan de Gen 2;D
frankie-turbo
ach joh.. ik heb al wat rondjes gereden net :P

nee joh.. andere blokje is bijna klaar voor inbouw..

alleen nog ff je tank er onderuit voor de brandstofpomp, en dan kan ie er in.. dan kun je binnen een paar uurtjes turbo rijden
heb alles ook al een mooi kleurtje gegeven :P
Broekie
frankie-turbo wrote: heb alles ook al een mooi kleurtje gegeven :P

Toch wel Rose he..... zoals we afgesproken hebben... ;) ;D
frankie-turbo
nee.. baby blauw :P
Dennis16v
was rood geen betere kleur geweest?:P

goed inmiddels liet frank me middels n belletje horen dat t was gelukt.. *broem broem*, dus ik verheug me al op morgen om mijn eerste ritje te maken met de turbo :applaus-smiley:
Ren0W
Proficiat!
Succes!
Veel plezier!
En pas op he!
Dennis16v
De eerste kilometers zijn gemaakt.
Rijdt als n echte kanonskogel ;D
We hadden wel nog enige moeite met de koppeling, en de BOV die steeds valse lucht aantrok met als gevolg dat die enorm haperde bij 3000tpm.
Dus nu maar even zonder BOV, er wordt bij Wouter wel een HKS SSQV besteld :)

Specs:
'93 JDM Ceramics Twin Entry Turbo
APEXi Air filter
US ECU
Berk Technology downpipe
APEXi N1 Evolution muffler
XSPower (GReddy-style) intercooler
Garrett CT26 Turbo

enige wat aan t blok nog moet gebeuren is n JDM ECU. Verder ben ik heel erg tevreden over de nauwkeurigheid en het tempo waarmee frankie-turbo heeft doorgewerkt. Ook bedank ik Wouter voor de hulp.

Nu maar rustig aan beginnen, niet overmoedig worden, en het belangrijkste het plezier ;D

Volgende week staan er een turbo timer, een momo millenium stuurtje, en de 94er ruitewissers op t programma.

Zo das ff genoeg update voor vandaag.. foto's tjah.. ik moet nog n keer n nieuwe foon kopen ;D
franksmits
mooi zo! fijn dat het je bevalt! Fantastisch zon turbo :D
frankie-turbo
weer een tevreden klant ;)
Broekie
Dennis, ik heb nog een Apexi Power FC liggen....

Is nu echt een koopje...
Post Reply