Heb je al plannen met het interieur?
En welke wielen gaan het worden?
en de kleur? rood?
MR2 --> F360 Modena
Moderator: Pieten
- mr. toyota
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Deze wil ik toch even posten.
Een hele dikke F355 Spider ombouw
http://cgi.ebay.co.uk/RED-HOT-F355-Spid ... 240%3A1318
Een hele dikke F355 Spider ombouw
http://cgi.ebay.co.uk/RED-HOT-F355-Spid ... 240%3A1318
- tweakmaster
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: AW11
Om eerlijk te zijn, t blijft een MR2, en dat zie je ook aan dat ebay ding. Dezelfde lijnen. Maargoed, doe wat jullie niet laten kunnen 
- frankie-turbo
die spacers zijn geen probleem zolang het hart van de velg nog steeds in het midden op de lager ligt, maar dat wil wel zegge dat je een bandenmaat van 345 moet denken.. en een 12j velg en dan nog kom je tekort denk ik
probeer idd de spoorbreedte te verbrede.. maak zelf de onderste armen van alluminium en verbeed die 10cm per kant, zo ook je in de breedte liggende reactie armen, koop een schroefsetje en pas de adapter plaat aan zodat je ze schuin op je fusee kunt schroeven.. en koop aftermarket (cusco maakt ze) in de lengte liggende reactie armen (kan ff niet op de namen komen nu ik net wakker ben :S), aandrijfassen kun je laten verlengen, dat is niet zoon punt.
probeer idd de spoorbreedte te verbrede.. maak zelf de onderste armen van alluminium en verbeed die 10cm per kant, zo ook je in de breedte liggende reactie armen, koop een schroefsetje en pas de adapter plaat aan zodat je ze schuin op je fusee kunt schroeven.. en koop aftermarket (cusco maakt ze) in de lengte liggende reactie armen (kan ff niet op de namen komen nu ik net wakker ben :S), aandrijfassen kun je laten verlengen, dat is niet zoon punt.
Dit mag niet zomaar:frankie-turbo wrote:
Het volgende stukje heb ik van mijn site eigen site gekopieerd:
Er moeten, omdat de wielbreedte van de auto meer dan 2% veranderd wordt, rijtesten gedaan worden met het voertuig.
En dit is wat het RDW er zelf van zegt: “Deze testen zijn er om te kijken of het chassis en wielophanging de krachten van de aanpassing aankunnen. Wij zullen de auto gedurende een volle dag aan de zwaarste testen onderwerpen, om te kijken of de auto de belasting aankan. Deze testen naderen de definitie van een destructieve test. Houd er ook rekening mee, dat dit u minimaal een setje banden kost........”
Leuke jongens daar bij het RDW. Kosten van deze test ongeveer: €650,- (en dat is exclusief de banden, en wat ze nog meer ver****en daar.)
- masterpivo
Er komt zo te lezen heel wat bij kijken om "even" een bodykit op te bouwen zeg.. Maarja jullie weten er meer van dan mij, dus laat ik het maar volledig aan jullie over
Succ6 ermee en zorg dat je alle regeltjes netjes naleeft 
-
harkstede
Komt helemaal goed masterpivo 
Nog even ter info;
De replica's zijn volkomen legaal omdat het om auto's gaat die ;
1.niet meer in productie zijn
2.meer op 12 punten afwijken van het origineel
3.Ferrari copyright heeft op de gehele auto in zijn totaal
Wat officieel niet mag is de cavallino gebruiken zonder toestemming van
Ferrari Spa.
Nog even ter info;
De replica's zijn volkomen legaal omdat het om auto's gaat die ;
1.niet meer in productie zijn
2.meer op 12 punten afwijken van het origineel
3.Ferrari copyright heeft op de gehele auto in zijn totaal
Ferrari Spa.
- masterpivo
harkstede wrote:
Ferrari Spa.
Maar die toestemming ga je uiteraard netjes aanvragen!
- Green Goblin
Het schijnt wel te mogen als je ze een beetje scheef zet toch ? 
- Dokter Rob
Das toch alleen zo als je ook het hart van de velgen in een bepaalde kleurcombinatie spuit?...
- Green Goblin
En dan in combinatie met een gordijntje voor je achterruit...
-
harkstede
Helaas....Je mag ze niet gebruiken zonder toestemming,dus ook niet scheef of wat dan ook...
Maar dat geld ook voor de Rolex uit Turkije,het Nike shirt van de Markt enz.enz.
Maar dat geld ook voor de Rolex uit Turkije,het Nike shirt van de Markt enz.enz.
Gisteren heb ik mijn (nu nog) MR2 opgehaald bij Woodsport.

Daarna direct 430 km er mee gereden naar degene die de F360 bodykit er op zet.
Wat een heerlijk vermogen heeft de V6. even inhalen in de 5.... Geen probleem, veel vermogen ook van onderuit.
Bij Mr2 kits stond de bodykit al klaar, maar alles bij elkaar gaat het nog wel een maandje of 3 duren voordat hij helemaal klaar is...
Ik houd jullie geïnformeerd.

Daarna direct 430 km er mee gereden naar degene die de F360 bodykit er op zet.
Wat een heerlijk vermogen heeft de V6. even inhalen in de 5.... Geen probleem, veel vermogen ook van onderuit.
Bij Mr2 kits stond de bodykit al klaar, maar alles bij elkaar gaat het nog wel een maandje of 3 duren voordat hij helemaal klaar is...
Ik houd jullie geïnformeerd.

- Green Goblin
Wat gebeurt er met die eend ? Is ook nog wel een echte ouwe zo te zien ?