squash avondje Veendam
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Je derde racket zeker...
-
miss2
ik kan voorlopig niet meer :/
een vastzittende wervel tussen mn schouderbladen, ik mag niet zo veel meer doen voorlopig...
een vastzittende wervel tussen mn schouderbladen, ik mag niet zo veel meer doen voorlopig...
- Green Goblin
Zo, weer thuis. Had ik bijna gewonnen, krijg ik me daar een partij kramp in mijn kuit, dus was ik gedwongen om te stoppen. Toen was het trouwens als kwart voor negen, terwijl we de baan tot half negen hadden, dus we hebben aardig doorgezet..
-
miss2
robke wrote:hoe komt ie nou vast te zitten terwijl je veel aan fitness doet/deed ?::)
@ peter : nee geen 3e racket:'(
verkeerde beweging maken, maar daarom fitness ik niet zoveel meer
tja, green had echt de overhand. eindelijk iemand die me de regels kon vertellen van squashenGreen Goblin wrote:Zo, weer thuis. Had ik bijna gewonnen, krijg ik me daar een partij kramp in mijn kuit, dus was ik gedwongen om te stoppen. Toen was het trouwens als kwart voor negen, terwijl we de baan tot half negen hadden, dus we hebben aardig doorgezet..
en daarna koffie gedronken in de regen en over de politiek van de club gepraat
-
Brum
Ik denk dat hij het op een akkoortje heeft gegooid met Peter, als jij me laat winnen mag je een rondje rijden in mijn S2000.
- Green Goblin
Heb ik al gas mee gegeven hoor, jullie nog niet ?
- mr2PUNTfreak
Ja, gelijk de eerste dag dat ie em had.
;D
- Green Goblin
Nee hoor. Robke wordt oud he, ik heb zelfs van hem begrepen dat Thea eigenlijk in de S2k rijdt en hij er naast zit tegenwoordig...
p.s ook niet gewonnen trouwens, 3-3
p.s ook niet gewonnen trouwens, 3-3
zo de rangorde is weer bepaald vandaag, dus vooral niet voor donderdag beweren ik een "oude volvo rijder ben ". doe dat op vrijdag
ik ben de tel kwijt geraakt ................. 4:0 of 5 :0 peter help die oude man eens .........................
ik ben de tel kwijt geraakt ................. 4:0 of 5 :0 peter help die oude man eens .........................
-
BlackMR2
robke wrote:hoe kun je nou 5:0 op een foto zien ..........oen
als Peter uitgeteld in het hoekje ligt te puffen.........telt dat ook als bewijs ??;D
oen?
zegt ook 1 wat
- Green Goblin
Ook al zo'n sterk verhaal...robke wrote:hoe kun je nou 5:0 op een foto zien ..........oen
als Peter uitgeteld in het hoekje ligt te puffen.........telt dat ook als bewijs ??;D
Als Robke drie keer van racket wisselt.....
telt dat ook als bewijs ?
-
Brum
robke wrote:hoe kun je nou 5:0 op een foto zien ..........oen
Heb je die foto?;D
- Green Goblin
Van iets wat niet gebeurt, is het moeilijk foto's maken..