De (4e, maar eigenlijk de 5e) 2e pinksterdagtour
Moderator: Pieten
-
Wiki_Maaike
Surferdude + Ingrid
1) Leliev (+ Kayleigh??)
2) Bond
3) Krijger
4) MR-tin
5) Crazygreek
6) Quadc@msix
7) BST + Darkfairy
8 ) BlackTubby
9-11) Almeerse delegatie (1-3 AW11)
11-12) flipje + iemand anders
13) Buurman van Martin
Onder voorbehoud van weer, werk en wat dan ook:
mrGeel
Wiki_Maaike (ligt aan de vakantiedatum...)
Robbert (+vrouwlief)
rkcridderkerk
SuperTWO + CKCS
dooierick
BlackJax
Bonzaiboom
Falco
dborghouts
jvmg
1) Leliev (+ Kayleigh??)
2) Bond
3) Krijger
4) MR-tin
5) Crazygreek
6) Quadc@msix
7) BST + Darkfairy
8 ) BlackTubby
9-11) Almeerse delegatie (1-3 AW11)
11-12) flipje + iemand anders
13) Buurman van Martin
Onder voorbehoud van weer, werk en wat dan ook:
mrGeel
Wiki_Maaike (ligt aan de vakantiedatum...)
Robbert (+vrouwlief)
rkcridderkerk
SuperTWO + CKCS
dooierick
BlackJax
Bonzaiboom
Falco
dborghouts
jvmg
- BlackTubby
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Zet mij er ook maar bij. 
Melluuhh!!!
- Surferdude
Vandaag getracht een route uit te zetten en dat is op wonderbaarlijke wijze gelukt!
Via het riviertje De Alblas en de wat grotere rivier De Lek richting Vianen, dan een heel klein stukje A2 naar Nieuwegein-Zuid en aan de andere kant van De Lek terug tot aan Bergambacht. Daar een hapje en/of een drankje in Eetcafe 't Centrum, Hoofdstraat 20-22, 2861 AP Bergambacht - 0182 353334 en daar moeten we moed verzamelen om Hannes op de pont te krijgen naar de overkant...
Eenmaal daar via Kinderdijk (de Molens) terug naar Alblasserdam. Dan zijn we een kleine 100 km verder.. Wij vonden het in ieder geval een hele leuke route. We hopen dat jullie dat ook vinden 
Via het riviertje De Alblas en de wat grotere rivier De Lek richting Vianen, dan een heel klein stukje A2 naar Nieuwegein-Zuid en aan de andere kant van De Lek terug tot aan Bergambacht. Daar een hapje en/of een drankje in Eetcafe 't Centrum, Hoofdstraat 20-22, 2861 AP Bergambacht - 0182 353334 en daar moeten we moed verzamelen om Hannes op de pont te krijgen naar de overkant...
Lekker pondje varen!! 
- Surferdude
- Surferdude
Helemaal goed! Nou... bijna dan.. Wegens langdurige dijkverzwaringsprojecten moeten we met de pont..
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
mooie rit Art......wordt weer genieten met een hoofdletter G!! nu ff duimen voor mooi-zonder-targadakjes-weer8)
........
J:P hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
J:P hn / [email="Quadc@msix"]Quadc@msix[/email]
hoop voor jullie op super weer
-
stone
ik kan er helaas ook niet bij zijn.
mijn oma had het goede idee om dan haar verjaardag te vieren met smiddags een borrol en dan met de familie te gaan uit eten.
de verzammelplaats is niet ver bij mij vandaan dus kom daar misschien wel ff een kikje nemen.
erikmr wat bedoel je met ab sanering,toch geen asbest he;D
mijn oma had het goede idee om dan haar verjaardag te vieren met smiddags een borrol en dan met de familie te gaan uit eten.
de verzammelplaats is niet ver bij mij vandaan dus kom daar misschien wel ff een kikje nemen.
erikmr wat bedoel je met ab sanering,toch geen asbest he;D
- BlackTubby
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: SW20/21/22
Je buumannetje loopt wel de kans dat Surferdude in die s2000 de rit zal rijden.MR-tin wrote: Ik neem trouwens mn buumannetje mee (s2000), zal geen probleem zijn denk?