Zoals jullie weten heb ik een paar dagen terug mijn SW'tje opgehaald en ga ik nu beginnen met het herstellen / stylen / tunen / etc van mijn autootje. Ik hou persoonlijk wel van de 'sleeper-style', dus bodykits, neon en hoge spoilers hoef je bij mij niet te verwachten
Heb een hoop dingen op mijn verlanglijstje staan, maar alles komt op zijn tijd. Zoals 'BlackMR2' al zei, een setje witte knippers zouden hem niet misstaan. Deze zullen dan ook binnenkort besteld worden
De komende 3 weken zal ik fulltime klussen aan de MR2, dus zal ook flink wat posten hier. Nu nog even de foto's van mijn auto + een kleine update.

De silicone slang bij het luchtfilter zit een scheur in

Hier een fotootje van de bout in het ACIS die is dolgedraaid (hoekjes zijn rond geworden

En hier nog een plaatje van de motorruimte. Zoals je ziet is het kleppendeksel ontzettend smerig, dus deze wil ik morgen eraf halen en schoonmaken. Als ik dan toch bezig ben en alles los heb spuit ik misschien ook wel gelijk de inlaat + kleppendeksel in een mooi kleurtje (a la 'MR2DIE4"). Zat zelf te denken aan rood kleppendeksel + mat zwarte inlaat. Wil dan ook de hitteschilden zwart maken. Wil het er wel nog een beetje 'standaard' uit laten zien. Flowerpower is niet mijn ding
Ik vind het trouwens niet zo'n fris en slim plan om de kleppendeksel en/of inlaat in de oven te verwarmen om de lak uit te laten harden. Denk ook niet dat mijn ouders hier toestemming voor geven

Heb ook het idee dat de motor ergens olie lekt...de schroeven in de kleppendeksel kon ik met een hele klein schroevendraaier met de hand zo los draaien. Lijkt me niet dat dit hoort. Mischien dat er langs de kleppendekselpakking wat olie lekt?
Morgen gaan we weer verder