Na lange afwezigheid om persoonlijke redenen en het toch niet kunnen rijden met mijn MR2 ben ik er weer met een update!
2 Weken geleden blok retour gehad!!!!!
Hoofdlagerkappen zijn nu wel rond met de juiste maat lagers erin.
Cilinderkop is geflowt, klephoeken zijn aangepast.
Vliegwiel is 0.7kg lichter geworden.
Vliegwiel is met drukgroep uitgebalanceerd.
Krukas is met poelies uitgebalanceerd.
Totaal moet als het goed is 12 - 15 PK winst opleveren
Ik heb deze week 3 dagen vrij genomen om alles weer in te gaan bouwen en te beginnen met inrijden...... eindelijk.....
Gelukkig ben ik er met de kosten ook goed uitgekomen.
Eerst kreeg ik de schuld dat ik de verkeerde lagers had geregeld, maar die had het revisie bedrijf zelf besteld en gemonteerd!
Ben ik ff blij dat ik dit wit heb laten doen allemaal, heb alles op rekeningen staan nl.
Toen ze die zagen was het ff stil maar kreeg ik toch gelijk dat het hun fout is geweest dat ze de lagers niet goed nagemeten hadden.
Ik heb nu dus gelukkig alles wat er voor de 2e keer ingaat zoals pakkingen en lagers volledig vergoed gekregen.
Das maar goed ook want anders waren ze nog niet van me af
Het heeft dus al met al wel aardig lang geduurt maar als het heel erg meezit ga ik donderdagavond een proefritje maken met mijn nieuwe motor.
Of anders vrijdag
Ben er alleen nog niet uit of ik de bedrijfsnaam zal plaatsen via wie ik nu mijn motor heb laten reviseren.
Ik weet nu wel dat ik niet de 1e ben bij hun waar ze een foutje meemaken.
Bij iemand anders hadden ze het blok niet goed nagespoelt met alle gevolgen van dien..... (Hoorde ik ook pas vorige maand)
Maar ik hou jullie op de hoogte en foto's gaan er weer gemaakt worden!