kabels + versterker veplaatst...geen audio meer ..

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

kabels + versterker veplaatst...geen audio meer ..

Bericht door barra »

Hallo iemand die me even ken helpe met een of andere schema of idee ofzo ? ...
Heb gister me kabels van de versterker verplaatst van achter de stoel naar de kofferruim ...
versterker netjes opgehangen aangesloten hoe het zat .. en nou slaat de versterker op protect.. rood lampje ipv groen ..
enkele dingen geprobeerd die niet geholpen hebben

*andere zekeringen
*andere radio
*andere signaaldraden ..
*en massa op verschillende maniere aangesloten...

Is er mischien iemand die me hiermee verder wijs kan make op het verhaal wat ik uitleg ..
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
boschman

Bericht door boschman »

heb je je remote lijn aangesloten? anders even rechtstreeks spanning op de remote lijn zetten en kijken of het dan wel werkt.
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

boschman schreef:heb je je remote lijn aangesloten? anders even rechtstreeks spanning op de remote lijn zetten en kijken of het dan wel werkt.
Jap heb zelfs een nieuwe draad voor de remote gebruikt maar geen verbetering
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
spieker

Bericht door spieker »

misschien is een andere versterker proberen ;)
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Er is op zich weinig spannends aan het bedraden van een versterker, dus veel kan het niet zijn ;)

Je zegt dat het lampje op protect staat. Dit zou inhouden dat je een kortsluiting hebt in de aansluiting van de luidspreker.
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
barra
Zere vingers van het typen..
Berichten: 744
Lid geworden op: 13 feb 2007, 22:05
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door barra »

waarschijnlijk combi versterker en radio want radio is ook nie denderend meer :S ... krijg op remote +12V en de gwone stroom ligt ook zoiets rond de 12V .... dus jah dat is allemaal goed ..
frankie-turbo schreef:barra loopt al lang mee hier.die zegt alleen wat als het ook ergens op slaat.
Afbeelding
Plaats reactie