100% Tuning Ahoy r'dam 10+11 okt

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Aankomend weekend Tuningbeurs

Is er wellicht, dat iemand weet, een kortingsregeling voor clubleden?
Andere kortingsregelingen ook welkom.
Kaarten in voorverkoop bij free record of online

http://www.ahoytuning.nl
Surferdude
Geen idee..

Maar ik zal er niet bij zijn, ik ga, als het weer mee zit HIERnaar toe. Das ook in R'dam.
Wiki_Maaike
Ik ben er ook niet bij...

Ik ga hier naartoe... ;)
Image
Surferdude
Das dan weer niet in R'dam... Fijne vakantie alvast.
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Wiki_Maaike wrote:Ik ben er ook niet bij...

Ik ga hier naartoe... ;)
Image

oei...

en laat ik nu net ook vakantie hebben... (heb je toevallig nog een plekje in je koffer voor mij..)
Surferdude
Daar heb jij helemaal geen tijd voor, jij moet toeren.. als de telefoon al gegaan is inmiddels...;D
Wiki_Maaike
www.vakantieveilingen.nl
Hebben ze nog wel wat reisjes in de aanbieding voor de komende week ;)
Mattheus
Ik lul al aardig mee !
Surferdude wrote:Daar heb jij helemaal geen tijd voor, jij moet toeren.. als de telefoon al gegaan is inmiddels...;D
Ieder uur check ik mijn telefoonlijn... De senseo draait overuren.... Stress-factor hier in in huis is gigantisch.... ontspanning zeer wenselijk...
blackout
Ik ga wel even kijken maar niet met de mr2 maar met de auto van me vriendin hahahaah
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Wij gaan er zowiezo wel heen, waarschijnlijk niet als standmeubilair.:P
tommymr2
Ik lul al aardig mee !
Ik zou hier staan met mijn mr2 :'( als ik geen ongeluk had gehad
MarcoTwo
Kaarten besteld, we gaan zo weg.
Surferdude
Net terug van Drive2Live.. Was zeer teleurstellend. Tegenvallende opkomst. Maar enkele foto's gemaakt en toch nog even met een S2000 en een Ariel Atom 400 over het afgezette stuk asfalt gescheurd, dat was weer wel leuk! En we hebben het RonaldMcDonald huis gesponsort, dus das weer mooi meegenomen.

Image

Image

Image

Image

Image
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Surferdude wrote:Net terug van Drive2Live.. Was zeer teleurstellend. Tegenvallende opkomst.
Tsja,
Ik heb er ook hier en daar wat over gelezen en begreep dat er nogal wat onduidelijkheden over waren. Zowel over wie de organisatie nu eigenlijk is en ook dat blijkbaar pas in een later stadium van de aanmelding bekend werd dat er toegang betaald moest worden, hetgeen nogal wat commentaar opleverde mede omdat niet duidelijk is wat nu precies de financiële rol (kosten) van de organisatie hierin is (niet mijn eigen idee, alleen maar verwoord wat ik gelezen heb). Geruchten dat daarom aanmelders vanuit Ferrari club en Porsche club toch niet zouden gaan.
Mogelijk daarom en ook door slechte weer zo'n kleine opkomst.
Surferdude
Het belachelijke aan dat verhaal is dat de Porsche-rijders zijn omgekeerd aan het hek toen ze hoorden dat ze moetsen betalen, ondanks het goede doel. Dat geldt voor de Ferrari-rijders trouwens ook, maar die mochten onbetaald door... Waar het op neer komt is dat er maar een stuk of 20 deelnemers hebben betaald.. echt te gek voor woorden. Ja, ook ik ben een vrek, maar wel binnen de grenzen..;D
miss2
Surferdude wrote:Het belachelijke aan dat verhaal is dat de Porsche-rijders zijn omgekeerd aan het hek toen ze hoorden dat ze moetsen betalen, ondanks het goede doel. Dat geldt voor de Ferrari-rijders trouwens ook, maar die mochten onbetaald door... Waar het op neer komt is dat er maar een stuk of 20 deelnemers hebben betaald.. echt te gek voor woorden. Ja, ook ik ben een vrek, maar wel binnen de grenzen..;D
ja joh, dus ze maken nog onderscheid ook of je ferrari of porsche rijdt?
oh die rijdt ferrari, heeft al genoeg kosten die mag gratis naar binnen ??
Surferdude
Nou, als die Ferrari-rijders ook niet naar binnen mochten stond er haast helemaal niks...

Nog een klein filmpje gevonden met een klein slippertje van mij:

[youtube]VkuLEMX-LSM[/youtube]
MarcoTwo
Het was gisteren onwijs druk. Best wel wat leuks gezien, toegang wel relatief kostbaar in verhouding tot het formaat beurs.

Twee halen vol met barrels haalden het geheel wat omlaag. Grappig waren wel de oer Lada's die volgestopt waren met audiospul.
whitespyder
Ik lul al aardig mee !
Tuningbeurs was wel ok.
Alleen neem volgende keer wel gehoorbescherming mee :::|
Aanbod qua onderdelen enz. alsmede echte mooie show auto's was wat magertjes. Wel wat ideeen opgedaan en bedrijven gezien om eens langs te gaan nog.
Leuk dagje uit maar geen must to see wat mij betreft. MIsschien ook meer voor audiofanaten.
Tuning/motorshow Essen bij deze dus niet vergelijkbaar haha. Dat is wel een aanrader, alleen beetje ver weg.
MarcoTwo
Motorshow Essen willen we ook weer eens een keertje heen als het uit komt qua tijd.

Techno Classica is elk jaar een must.:-)
Post Reply