Met het risico mezelf onsterfelijk belachelijk te maken:
wat is dit voor een apparaat? Wat is het nut? (bij voorkeur in Jip en Janneke taal)
(ja, ik heb google gebruikt, en kwam vervolgens uit op technisch gepraat waar ik helemaal niets van snap.)
Dat filmpje ziet er wel interessant uit, coole sound! Ik heb me ook even aan wikipedia gewaagd, maar echt veel wijzer word ik er niet van... (Laat het duidelijk zijn dat alles wat ook maar enigszins met autotechniek te maken heeft voor mij volledig abracadabra is..maar ik ben lerende..)
Maar voor zover ik het heb kunnen begrijpen, is het een soort uitlaatklep voor een turbo om heel snel druk eruit te gooien om schade aan turbo en/of motor te voorkomen?!?
Knuckles wrote:oeh...nice
Tis dat ik net het CJIB heb moeten sponsoren
Ik heb die mensen ook al een paar geschreven dat ik uit hun ledenbestand gehaald wil worden. Ik vind hun contributie veel te hoog, de opgestuurde foto's zijn vrijwel altijd van abominabele kwaliteit en clubmeetings en/of BBQ's worden nooit georganiseerd...
Ik heb nog zo'n clubje, dat heet de belastingdienst. Kom ik ook niet vanaf. Het ergste is nog, dat de spullen niet eens aankomen. Bij de ECI kreeg je tenminste 1 x in de maand een boek...
heb hem gisterochtend gemonteerd. Alles zit erbij en de handleiding is zeer duidelijk. Plaatjes, pijltjes en foto's. alleen de M8 bout waarmee je de SQV uiteindelijk bevestigd was wat lastig aan te draaien. Gelijk een proef ritje gemaakt en echt een hele harde PSSSST. ik was al verliefd op lange tunnels maar nu... geweldig. Zal snel foto's maken en proberen een filmpje te maken.