Het betreft: Een MR2 targa uit 1990 met een kilometerstand van 167660
De auto heeft pas APK gehad en die verloopt op 13-08-2010
Toen ik op zoek ging naar een MR2 kwam ik veel afgetrapte exemplaren tegen. Totdat ik deze tegen het lijf liep. De vorige eigenaar was een man die de auto al 8 jaar en bezit had en hem gebruikte als tweede auto. Bij bezichtiging wekte het mij zoveel vertrouwen dat ik bijna zeker wist dat dit een goeie MR2 moest zijn. En sinds ik hem heb gekocht heeft hij me nog nooit in de steek gelaten.
Ik heb de auto altijd zorgvuldig warm gereden, het is nou eenmaal een oudere auto dus je moet wel weten hoe je er mee om moet gaan. Maar als je er zorgvuldig mee omgaat zijn de kosten erg te overzien.
Over de auto zelf:
Ik kocht de auto, op de 17 inch Avez A wielen na, geheel standaard. Ik heb er zelf het een en ander aan veranderd, maar alleen met origineel Toyota spul.
- 94+ JDM ronde achterlichten t.w.v. 350 euro
- 98+ JDM witte knipper/zijknipper t.w.v. 110 euro
- Stuurtje uit een japanse turbo, veel beter dan het originele
- Geheel motorkruis, in plaats van enkele stang
- Nieuwe vloermatten
- Alpine radio +MTX speakers t.w.v. 600,- euro.
- 92+ bumperlip
De radio is echt een topdingetje. Past perfect in de ruimte waar de originele zat, vult het mooi op en valt niet uit toon met de rest van het interieur. Heb de installatie overgelaten aan een professioneel caraudio bedrijf dus alles zit goed en netjes zonder loshangende draadjes of wat dan ook. Het interieur is verder dan ook een ander pluspunt van deze auto. Deze is volledig leer en in tegenstelling tot veel andere MR2's is deze nog erg netjes, mede door het onderhouden ervan.
Verder is dit een van de weinige MR2's de geleverd is zonder spoiler. Dit is vrij uniek aan het worden, en bevalt je dit niet, dan kan je elke gewenste spoiler erop plaatsen!
Wel heeft de auto hier en daar wat kleine oneffenheden, in de lak, dit is ook te verwachten bij een auto van bijna 20 jaar oud. Wel is de auto, vooral in de zon, mooi diep rood. Ik heb de auto enkele maanden terug een gehele Meguiars poets beurt gegeven.
Kortom, ben je op zoek naar een mooie, dikke MR2 die nog vele jaren rijplezier kan bieden, dan is dit de auto. Ik bied hem eerst hier op het forum aan voordat ik hem op marktplaats zet.
Prijs: 3500,-

Mocht je meer foto’s of informatie willen, pm me of mail me op thomask90@live.nl