Een groupsbuy voor Prothane Urethane Bushings! Als de MR2's toch in de garage staan te overwinteren, is dat een uitstekend moment om zo'n kit te monteren.
Het hele verhaal over de bushings kennen we inmiddel wel denk ik, maar toch ff in het kort voor de nieuwelingen: Na een aantal jaren zijn de standaard ophangrubbers wel toe aan vervanging doordat ze slap zijn geworden. Met als gevolg dat je onderstel niet meer zo fris aanvoelt als toen je MR2 de fabriek verliet. Vervangen door de Prothane Bushing kit is de oplossing. Omdat ze steviger zijn dan de originele rubbers (urethane ipv rubber) waardoor je meer uit je MR2 kan halen. En als bonus: ze verslappen niet zo gauw als nieuwe originele rubbers. Dus je hebt er langer plezier van.
Vele tevreden MR2rijders gingen je voor, allen tevreden over het resultaat!

De groupsbuy:
Normale prijs Prothane Bushings total kit: €135,-
Daar komen dan nog verzendkosten binnen NL a €8,50 overheen.
Bij in totaal 3 of meer setjes geef ik gratis verzending binnen NL, die €8,50 heb je dan in de pocket!
Bij in totaal 5 of meer setjes geef ik 10% korting en gratis verzending, dan komt de prijs op €121,50 incl. verzending!
Komen tot een mooi aantal van 10 setjes: maak ik er 15% van. De prijs wordt dan: €114,75 en uiteraard is dat incl de gratis verzending!
Wat krijg je voor dat geld?
AW11 total kit:
1. Front and rear control arm bushings
2. Front and rear strut bar bushings.
3. Front anti-sway bar bushings.
4. Rear strut bar control arm to chassis bushings.
5. Steering rack to chassis bushings.
SW20 total kit:
1. Front and rear control arm bushings
2. Front and rear strut bar bushings.
3. Front and rear anti-sway bar bushings
4. Rear strut bar control arm to chassis bushings
Voor de SW20 eigenaren: vermeld de dikte van Sway bars (zowel voor als achter) erbij, dan krijg je de juiste bushings daarvoor.
Levertijd is normaal gesproken ongeveer 2 week, echter het loopt tegen de kerst, dus houdt rekening met mogelijke vertragingen door de feestdagen.
Interresse? Dan hoor ik het graag! Ik laat de groupsbuy gedurende 1 a 2 weken lopen, afhankelijk van de animo.
Grtz
Ewoud
Let wel, prijzen gelden voor de Prothane Bushing total kit, en de gratis verzending geldt alleen binnen NL.
www.r-sportperformanceparts.nl
officieel distibuteur van Twos R Us voor europa.
Edit:
--> Stuitingsdatum groupsbuy: 31-12-2009
Geinteresseerden tot nu toe:
1. Clipto (mr2.nl) SW20
2. mr2puntfreak (wild bunch) SW20 en AW11
3.
4. Storm (wild bunch) SW20
5. Sander (wild bunch) SW20
6. Ace2k (wild bunch) SW20
7. MzKzM (wild bunch) AW11
8. We$$el (wild bunch) SW20
9. Brum (wild bunch) AW11