Vijf jaar lang ben ik de eigenaar geweest van deze geweldige en betaalbare sportauto.
De opties:
- Targadak (met originele opberghoezen en afdekplaatjes)
- Lederen bekleding (bestuurdersstoel in/uitstapplek helaas gescheurd)
- Mistlampen voor
- Heldere knipperlichten voor/zijkant
- Nieuw model ('94+) JDM achterlichten (origineel Toyota) twv € 395,-
- Pioneer radio/cd/mp3-speler met aansluiting en bediening voor i-pod
- Zeer goede compospeakers in de deur (Groundzero)
- Origineel reservewiel en krik aanwezig
- Nieuwe, originele voorbumper met '92+ onderlip (oude had afbladderende lak en steenslag)
- Brakemax sportremmen voorzijde (+/- 10.000 km oud)
- 16" sportvelgen met nog zeer goede Vredestein banden (205/55/16)
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lederen sportstuurtje
- Nieuwe accu (met bon, 3 jaar garantie)
- Stabilisatiekruis boven de motor ('92+ origineel Toyota)
- Green open luchtfilter
- Distributieriem is recent vervangen (248.298km, bij garage laten vervangen)
- Dynamo is recent vervangen
- APK tot 26 april 2010
Dit was voor mij jaren mijn droomauto en ik heb er ook echt van genoten. Het verbruik is met 1:12 zeer netjes te noemen. Ik heb de auto gekocht met iets meer dan 200.000 km op de teller. In de winter heb ik de auto altijd gestald gehad. Helaas wordt het nu tijd om afscheid te nemen en zal hij plaats moeten maken voor een ruimere auto.
Natuurlijk zitten er op een auto van bijna 20 jaar oud wel een paar minpuntjes:
- Bij de passagiersdeur zit de deurweerstand los. Geen ramp, maar daardoor geeft hij bij te ver openen/sluiten een tik. Ik heb er nog niet naar gekeken, wie weet is het wat simpels.
- Een klein beginnend roestplekje boven het linker achterwiel (voor de rest is de auto volledig roestvrij).
- De kofferklep heeft een scheurtje van binnen. Ik lever er een nieuwe achterklep bij, deze moet nog wel gespoten worden.
Stuur me een PM of mail voor een afspraak om de auto te komen bekijken en een proefrit.
Vraagprijs voor de club: 2950