Filmpje
Moderator: Pieten
Grappig dat Ron Moes wist te vertellen dat een orgineel Nederlandse auto niet geleverd is met elektrische ramen en CV.
onze orginele NL AW11 heeft zelfs leer van de fabriek af
(hoewel dat al wel vernieuwd is)
Maareh leuk filmpje!!!:dux-blij_thumb-up:
onze orginele NL AW11 heeft zelfs leer van de fabriek af
Leuk filmpje. Hij houd hem dus in ere. Alleen 100 km per jaar is wel erg weinig......
Deze inderdaad unieke AW11 is door mij aangekocht en via Ron (AUB) van het forum bij deze eigenaar terecht gekomen. Ik was de 3-de eigenaar; gekocht van een wat oudere man die hem van een vriend van hem gekocht had in 1990. (zijn vriend wilde nml. de toen net uitgekomen sw20).
Is echt in een perfecte schade en roestvrije originele staat:dux-blij_thumb-up:
Ben erg blij dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen.

En de km-stand waarmee ik hem kocht;)
[url=javascript:Grootformaat();]javascript:Grootformaat();[/url]
Is echt in een perfecte schade en roestvrije originele staat:dux-blij_thumb-up:
Ben erg blij dat ie bij een liefhebber terecht is gekomen.

En de km-stand waarmee ik hem kocht;)
[url=javascript:Grootformaat();]javascript:Grootformaat();[/url]- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Nee nee nee.....12 klepper als de T-VIS uit staat !
Fail !
Fail !
- Green Goblin
Als het regent komt ie niet buiten.....
En als het droog is ook niet !!
En als het droog is ook niet !!
n de autoweek zelf staat ook nog wel een aantal onjuiste dingen, in het artikel over die AW11; Het aantalverkochte MR2's in NL bijvoorbeeld, en dat stuk over de stabilisatorstangen...
En als koesteraar zou hij wel eens de merksticker op de voorbumper en dakspoiler kunnen terugplakken, er is na de foto van Robbert immers wel eentje op de achterklep gekomen, dus ff afmaken waarmee begonnen is
En als koesteraar zou hij wel eens de merksticker op de voorbumper en dakspoiler kunnen terugplakken, er is na de foto van Robbert immers wel eentje op de achterklep gekomen, dus ff afmaken waarmee begonnen is
- frankie-turbo
mooie circuit bak!, aftrappe dat ding!
aw11 is toch rommel joh
of heb ik nu ruzie?::)
aw11 is toch rommel joh
of heb ik nu ruzie?::)
- Green Goblin
Die van jullie heeft wel wat meer dan 100 km gedraaid vorig jaar !
Verhaal staat ook in de autoweek zelf, heb hem al gekregen.
Toch lijkt me er wel iets aan versleuteld. De pookhoes had volgens mij geen rode stiksels vanuit de fabriek en daarnaast lijkt de pook me ook iets lager te zijn dan standaard?
Wel zuinig verder, 100 km per jaar.. Dan doe je makkelijk 4 jaar met een tankje benzine!
Wel zuinig verder, 100 km per jaar.. Dan doe je makkelijk 4 jaar met een tankje benzine!
- Green Goblin
Mwah, in het artikel geeft ie ook aan dat onderdelen moeilijk te krijgen zijn....valt wel mee dacht ik... Maar kan ook natuurlijk zo opgevat zijn door de autoweek natuurlijk.
Green Goblin wrote:Die van jullie heeft wel wat meer dan 100 km gedraaid vorig jaar !
Iets meer
De Celica staat op 100 Meter (hoog uit) dit jaar
Lekker belangrijk van die rode sticksels... na 20 ja zijn die hoesjes gewoonweg op...
ROB-E wrote:Grappig dat Ron Moes wist te vertellen dat een orgineel Nederlandse auto niet geleverd is met elektrische ramen en CV.
onze orginele NL AW11 heeft zelfs leer van de fabriek af(hoewel dat al wel vernieuwd is)
Yep, was allemaal optioneel (vanaf MY87), T-Bar ook, moonroof ook trouwens.
Die sideskirts niet en ook niet standaard hier.
Ewoud wrote:n de autoweek zelf staat ook nog wel een aantal onjuiste dingen, in het artikel over die AW11; Het aantalverkochte MR2's in NL bijvoorbeeld, en dat stuk over de stabilisatorstangen...
Mail hem, zou ik zeggen.
Wellicht bedoelen ze er AW11's mee (en dan nog deels/enkele jaargangen).
Het verhaal achter de side-skirts:
Volgens de 1-ste eigenaar (gehoord van de tweede eigenaar van iwe ik hem gekocht had) heeft ie hierover nogal wat heibel gehad met de Toyota-dealer die hem leverde::)
En heeft ie dus uiteindelijk gekregen wat ie gekocht had; dus met de skirts erop.
Namelijk in de verkoopbrochure van toen stond de aw11 in de folder met side-skirts en dus stond de koper erop dat de MR2 ook zo geleverd zou worden en anders zag hij van de koop af:::|
En hij heeft zijn zin gekregen en zaten ze er bij levering van zijn AW11-targa er wel al op!
Gr Robbert
Volgens de 1-ste eigenaar (gehoord van de tweede eigenaar van iwe ik hem gekocht had) heeft ie hierover nogal wat heibel gehad met de Toyota-dealer die hem leverde::)
En heeft ie dus uiteindelijk gekregen wat ie gekocht had; dus met de skirts erop.
Namelijk in de verkoopbrochure van toen stond de aw11 in de folder met side-skirts en dus stond de koper erop dat de MR2 ook zo geleverd zou worden en anders zag hij van de koop af:::|
En hij heeft zijn zin gekregen en zaten ze er bij levering van zijn AW11-targa er wel al op!
Gr Robbert
Helemaal origineel is ie niet, maar ik vind m er wel erg mooi en strak uit zien. Complimenten!