Voor t gemak kopieer ik de tekst even van marktplaats:
Het is een rechtsgestuurde SW22 uit Japan van bouwjaar 1994 met 101.300 op de klok.
Eind 2007 geimporteerd vanuit Engeland, ik ben de tweede eigenaar in Nederland (auto is nu 2 jaar in mijn bezit).
De MR2 staat op Nederlands kenteken en heeft APK tot januari 2011.
Motorisch 100% in orde, interieur is smetteloos en ook de lak verkeert in goede staat.
Geen schade, deuken of grote krassen.
Bekende auto binnen de Toyota MR2 Club.
Deze MR2 in GT-trim is zeer compleet ten op zichte van andere MR2's en voorzien van ABS, airbag, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling op afstand, Toad klasse 2 alarmsysteem, elektrische ramen, elek./verw. spiegels, elek. antenne, achterruitverwarming, in hoogte verst. stuur, meesturende mistlampen, elektrisch inklapbare spiegels, a irconditioning (moet alleen opnieuw aangesloten worden), sperdifferentieel met tractioncontrol, leer/alcantara bekleding en het MR2 'Premium' audiosysteem met 8 speakers.
Een Momo sportstuurtje en 20mm spoorverbreders zijn achteraf gemonteerd en de ruiten zijn professioneel getint met SL Llumar folie.
Onderhoudsbeurten en reparaties zijn altijd tijdig uitgevoerd door Toyota dealer Dijksman te Beverwijk en medeclublid Roderick van wie ik de auto gekocht heb.
In 2008 heeft de MR2 een grote beurt gehad en daarbij zijn onder meer de koppeling, distributieriem, bougies, accu, remschijven en -blokken, draagarmrubbers, stabilisatorstangen, reactiestang, fuseekogels, lambdasonde en v-snaar vervangen.
Van vrijwel al het bovenstaande onderhoud zijn facturen aanwezig.
Vorig jaar is ook de olie ververst incl. nieuw filter en sindsdien heb ik nog niets aan olie hoeven bijvullen.
Koelvloeistof gaat wel hard maar dat is normaal voor deze motorblokken.
Op de dynotestbank in Geldermalsen is het motorvermogen gemeten op een gezonde 251 Pk en 340 Nm aan de krukas.
Deze MR2 heeft eigenlijk maar 1 minpunt; er zit oppervlakkige roest aan de dorpels en wielkasten.
Absoluut niet rot en voor de APK geen probleem, maar voor het uiterlijk van de auto helaas wel.
De MR2 wordt verkocht zoals op de eerste 2 foto's afgebeeld, met de 16" 5-spaaks velgen en witte spoiler/motorkap.
De zwarte BBS velgen zijn eventueel tegen meerprijs bij te kopen.
Reden van verkoop is de geplande aankoop van een Honda S2000.
Vraagprijs voor de auto is 5450 euro.
* Nu tijdelijk verlaagde vaste prijs van 4950 ivm met mooie S2000 op t oog
Zie linkje naar marktplaats voor mn tel.nr & meer foto's: http://link.marktplaats.nl/330828903