Hallo allemaal, ik wil graag een camera kopen, en dan wel eentje die buiten de auto kan.
Eentje zoals de hero go pro(wide) of de drift X170.
Nou zag ik laatst dat er hier op het forum een hero go pro te koop stond, die al verkocht is, maar ik vroeg me dus af of er hier mensen zijn die al ervaring hebben met deze apparaatjes.
Camera
Moderator: Pieten
-
Sh4d0wz
ik heb zelf met een loting een "car-gaurdian" gewonnen, deze moet je wel in de auto monteren en neemt clips van 5 minuten op opzich goed beeld maar niet echt super film kwaliteit ofzo..
niet dat het iets met de emmer te maken heb,
maar bij me paintball cluppie gebruiken enkele zon mini HD camera.
die hebben ZEER goede beeldkwaliteit, geluid is iets minder maar nog altijd niet slecht.
kost zon 200 euri had ik vernomen. durf zo niet te zeggen of ze ook zodanig functioneren in een hobbelige emmer met vering standje baksteen, maar ze doen het goed onder het rennen,vallen en vliegen door het bos.
maar bij me paintball cluppie gebruiken enkele zon mini HD camera.
die hebben ZEER goede beeldkwaliteit, geluid is iets minder maar nog altijd niet slecht.
kost zon 200 euri had ik vernomen. durf zo niet te zeggen of ze ook zodanig functioneren in een hobbelige emmer met vering standje baksteen, maar ze doen het goed onder het rennen,vallen en vliegen door het bos.
- Surferdude
Koop een videocamera, daar zijn ze voor gemaakt. Kies, als je kan, voor de optie van een externe microfoonaansluiting, scheelt een hoop windgeruis. De microfoon kan je dan in je motorcompartiment plaatsen, dat geeft een leuk realistisch effect. Zuignappen zijn er overal te koop, beetje freubelen met schroefjes/boutjes/moertjes, moet lukken lijkt me, desnoods met een spanband om je deur...
Cool, hier ook drie onderweg (+ 3 4GB kaartjes).
Zal wel hard gaan met die hebbe dingetjes;D
Hier ook net 3 besteld8)
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze binnen zijn;)
Hier ook net 3 besteld8)
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze binnen zijn;)
Zo ook 2 besteld, kijk op deze site kwam ik ze tegen:
http://www.v-nix.nl/index.php?controlle ... ct_id=1311
wel wat duurder daar
http://www.v-nix.nl/index.php?controlle ... ct_id=1311
wel wat duurder daar
Voor niet ebayers op marktplaats staan ze ook, 29 euro met geheugenkaartje.
Wat duurder? Ik was op ebay een euro'tje of 13 kwijt voor dat ding
Kan je er 3 voor kopen !
Inclusief geheugenkaartje?
ik nu voor 3 stuks 30,45 euro kwijt. Dit zonder geheugenkaartje.
Ik zie op de bevestiging € 24,55 voor de 3 cameraatjes staan en € 25,77 voor 3 micro SD kaartjes van 4Gb.
Eentje als reserve voor het geval er eentje sneuvelt.
Eentje als reserve voor het geval er eentje sneuvelt.