(VERKOCHT) MR2 2.0 GTI 16V, 94'er Caribean Blue metallic

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
VERKOCHT!!!

Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om de emmer in de verkoop te doen. Hij is me gewoon te onpraktisch geworden op dit moment. Ik heb er erg veel plezier van gehad en weet bijna zeker dat ik er spijt van ga krijgen :-/ . Wellicht dat ik over een paar jaar weer de tijd en geld heb om er eentje voor "erbij" te hebben. Nu gaat dat helaas even niet.

Ik hoop dat een andere liefhebber hem over kan nemen. €4650,=

De advertentie staat op de volgende link:

http://auto.marktplaats.nl/toyota/33593 ... otoGallery

Image

Image

Image

Image

Image

Image
krijger
Het is zo'n mooie kleur!
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
het is zeker een mooie auto zonder dat ik het geld niet heeft anders had ik hem gekocht van je.
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Tis zes jaar lang mijn trots geweest. Een zeldzame kleur voor een originele nederlandse.
MR-tin
Zere vingers van het typen..
Jaag m nog ff de Ring over morge! ;D
Een waardig afscheid ;)
Ricardos
Mooie kleur :D
Ik zou alleen wat meer foto's maken voor een advertentie, en er ook wat meer moeite voor doen dan gewoon vanuit je raam :) En wat allineas. Gewoon een tip ;)
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Jammer, heel jammer.
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Ben er helaas niet bij vandaag naar de ring, moet gewoon werken :-(.

Ik moet idd nog wat meer foto's maken maar het werd al donker gisteren dus heb het ff snel uit het raam gedaan ;-). Thanks voor de tip.
Huub
Ik lul al aardig mee !
Dat is jammer Olav, dat je hem weg moet doen. Succes met de verkoop.
Jap_DMM
Ik lul al aardig mee !
Echt een hele mooie auto en een super kleur!

Succes met de verkoop, dat moet niet zo'n probleem zijn met deze auto gok ik
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Denk dat ik toch maar een optie neem bij Olav!

De vraagprijs voor mijn S14a is inmiddels een vaste forumprijs geworden in de hoop dat ik hem dan snel kan verkopen.
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
Nieuwe foto's geplaatst in advertentie....
rmmr2
gast... dit meen je niet!!!! dit is zo'n mooie wagen.....:::|
franksmits
Echt een hele mooie kleur inderdaad.

(Is het niet mogelijk om nieuwe kentekens aan te vragen? Sinds een jaar zetten ze de duplicaat code niet meer op het kenteken, maar op je papieren. Wellicht dat dit helpt bij de verkoop?)
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
franksmits wrote:Echt een hele mooie kleur inderdaad.

(Is het niet mogelijk om nieuwe kentekens aan te vragen? Sinds een jaar zetten ze de duplicaat code niet meer op het kenteken, maar op je papieren. Wellicht dat dit helpt bij de verkoop?)
Geen flauw idee. Zou het veel uitmaken denk je met de verkoop? Ik was de papieren toen kwijt toen hij gekeurd moest worden. Uiteraard kwam ik ze een paar weken na de keuring weer tegen :-/. Toen was het kwaad helaas al geschied en is niet meer terug te draaien.
franksmits
Ik denk wel dat het de moeite waard is inderdaad. Wellicht kun je het even navragen bij het RDW. Als je nieuwe kentekens aanvraagd (de luxe bijvoorbeeld) mogen ze er volgens mij geen 1 tje meer op zetten, omdat het dan al op de papieren staat.

Heeft allemaal met de technische ontwikkelingen te maken van de politie/RDW. Kentekens worden nu automatisch uitgelezen.

Persoonlijk ken ik erg veel mensen die bewust, omdat ze een 1tje zien staan, niet naar de auto kijken. Ik weet bijna zeker dat je daardoor meer kijkers hebt en dus ook een betere prijs. Ik heb dat ook met bijv auto's die al 5 jaar niet meer gemaakt worden en ze vv zie rijden met een nieuw kenteken :x.

Maargoed, daar in tegen heb je ook best kans dat een liefhebber daar doorheen kijkt!
MarcoTwo
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
BlackJax wrote:Geen flauw idee. Zou het veel uitmaken denk je met de verkoop? Ik was de papieren toen kwijt toen hij gekeurd moest worden. Uiteraard kwam ik ze een paar weken na de keuring weer tegen :-/. Toen was het kwaad helaas al geschied en is niet meer terug te draaien.

Gelukkig is het nu voorbij vwb. de APK (kentekenbewijs hoef je niet meer mee te nemen), hebben we weer wat meer tijd om te zoeken.:P
BlackJax
Ik lul al aardig mee !
franksmits wrote:Ik denk wel dat het de moeite waard is inderdaad. Wellicht kun je het even navragen bij het RDW. Als je nieuwe kentekens aanvraagd (de luxe bijvoorbeeld) mogen ze er volgens mij geen 1 tje meer op zetten, omdat het dan al op de papieren staat.
Ik zal morgen eens even bellen met de RDW. Dat eentje op mijn platen zit me al dwars sinds hij erop zit ghehehe. Thanks for the tip.
franksmits
Succes! Desnoods moet je maar gewoon de kentekens 'kwijt' maken. Dan krijg je nieuwe platen en een 02 op je kentekenpapieren, niet meer op je kentekens zelf. Dubbelcheck dit wel even!
Ricardos
Als je belt met het RDW zijn ze over het algemeen heel behulpzaam als je vragen hebt.
Locked