Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om de emmer in de verkoop te doen. Hij is me gewoon te onpraktisch geworden op dit moment. Ik heb er erg veel plezier van gehad en weet bijna zeker dat ik er spijt van ga krijgen . Wellicht dat ik over een paar jaar weer de tijd en geld heb om er eentje voor "erbij" te hebben. Nu gaat dat helaas even niet.
Ik hoop dat een andere liefhebber hem over kan nemen. €4650,=
Mooie kleur
Ik zou alleen wat meer foto's maken voor een advertentie, en er ook wat meer moeite voor doen dan gewoon vanuit je raam En wat allineas. Gewoon een tip
(Is het niet mogelijk om nieuwe kentekens aan te vragen? Sinds een jaar zetten ze de duplicaat code niet meer op het kenteken, maar op je papieren. Wellicht dat dit helpt bij de verkoop?)
franksmits wrote:Echt een hele mooie kleur inderdaad.
(Is het niet mogelijk om nieuwe kentekens aan te vragen? Sinds een jaar zetten ze de duplicaat code niet meer op het kenteken, maar op je papieren. Wellicht dat dit helpt bij de verkoop?)
Geen flauw idee. Zou het veel uitmaken denk je met de verkoop? Ik was de papieren toen kwijt toen hij gekeurd moest worden. Uiteraard kwam ik ze een paar weken na de keuring weer tegen . Toen was het kwaad helaas al geschied en is niet meer terug te draaien.
Ik denk wel dat het de moeite waard is inderdaad. Wellicht kun je het even navragen bij het RDW. Als je nieuwe kentekens aanvraagd (de luxe bijvoorbeeld) mogen ze er volgens mij geen 1 tje meer op zetten, omdat het dan al op de papieren staat.
Heeft allemaal met de technische ontwikkelingen te maken van de politie/RDW. Kentekens worden nu automatisch uitgelezen.
Persoonlijk ken ik erg veel mensen die bewust, omdat ze een 1tje zien staan, niet naar de auto kijken. Ik weet bijna zeker dat je daardoor meer kijkers hebt en dus ook een betere prijs. Ik heb dat ook met bijv auto's die al 5 jaar niet meer gemaakt worden en ze vv zie rijden met een nieuw kenteken :x.
Maargoed, daar in tegen heb je ook best kans dat een liefhebber daar doorheen kijkt!
BlackJax wrote:Geen flauw idee. Zou het veel uitmaken denk je met de verkoop? Ik was de papieren toen kwijt toen hij gekeurd moest worden. Uiteraard kwam ik ze een paar weken na de keuring weer tegen . Toen was het kwaad helaas al geschied en is niet meer terug te draaien.
Gelukkig is het nu voorbij vwb. de APK (kentekenbewijs hoef je niet meer mee te nemen), hebben we weer wat meer tijd om te zoeken.
franksmits wrote:Ik denk wel dat het de moeite waard is inderdaad. Wellicht kun je het even navragen bij het RDW. Als je nieuwe kentekens aanvraagd (de luxe bijvoorbeeld) mogen ze er volgens mij geen 1 tje meer op zetten, omdat het dan al op de papieren staat.
Ik zal morgen eens even bellen met de RDW. Dat eentje op mijn platen zit me al dwars sinds hij erop zit ghehehe. Thanks for the tip.
Succes! Desnoods moet je maar gewoon de kentekens 'kwijt' maken. Dan krijg je nieuwe platen en een 02 op je kentekenpapieren, niet meer op je kentekens zelf. Dubbelcheck dit wel even!