Beetje op de feiten vooruit lopend... Morgen is het dus zo ver... Vanavond komt Wouter al naar mij toe. Morgen ochtend 9 uur vertrekt de vlieger richting Liverpool, waar Steve van MR2only ons afhaalt om naar de SW te brengen. Even proefrijden, papierwerk regelen en goan!
Dinsdag in Roermond de koplampen vervangen en naar de RDW.. Ben benieuwd!
Xhermes SW20
Moderator: Pieten
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Euh.. je gaat nu die blauwe mr2 ophalen die ik al ergens voorbij heb zien komen? Spannend! Succes!
Inderdaad, succes morgen!
- Surferdude
Op tijd naar bedje toe dan maar, dat wordt een lange dag!
Veel plezier en succes morgen.
Veel plezier en succes morgen.
Veel plezier morgen! En vergeet niet Fish and chips te eten... 
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Ewoud wrote:Nee die groene toch?
Iig succes morgen!
Juist ja.. je hebt gelijk.. de blauwe misgelopen en nu een dark emerald green gevonden. Hoe dan ook succes
Zal inderdaad een ritje worden met het regelmatige energie drankje. Maar ook veel sapjes 
Bij deze officieel gefeliciteerd!
Zo nou we benne weer terug hoor. Zal morgen even fatsoenlijke foto's maken ben nu helemaal kapot.
Helaas was de RDW niet beschikbaar vanmiddag voor vrije inloop. Had ik misschien toch een afspraak moeten maken. Nu heb ik volgende week pas tijd
Anyway! Trip ging goed. Kwart over 6 sochtends ging de wekker en half 4 s'nachts lag ik op 1 oor te tukken bij Wouter thuis. Vanochtend even koplampen omgebouwd, mijn andere wielen eronder gegooid en nog wat ander klein spul en toen er dus achter gekomen dat we niet naar de RDW konden. Toen maar naar huis gegaan.
Gemiddeld verbruik overdag lag op 1:14.2 . Toch niet slecht dat ik zelf
Verder al gelijk wat mods geinstalleerd :
- Goodwood Green turbo motorkap. Had al een afspraak staan in de UK. Gelijk meegenomen
- Opnieuw beklede pookknop
- Advan RG 16x7 en 16x8 met Toyo T1R
- Man in Dandism vloermatten
De wagen zelf :
- Goodwood Green 96 'er GT
- Vol leder
- Toyota Premium sound system ( dus 2 subwoofers )
- Nu 99.000 miles gelopen
Helaas was de RDW niet beschikbaar vanmiddag voor vrije inloop. Had ik misschien toch een afspraak moeten maken. Nu heb ik volgende week pas tijd
Anyway! Trip ging goed. Kwart over 6 sochtends ging de wekker en half 4 s'nachts lag ik op 1 oor te tukken bij Wouter thuis. Vanochtend even koplampen omgebouwd, mijn andere wielen eronder gegooid en nog wat ander klein spul en toen er dus achter gekomen dat we niet naar de RDW konden. Toen maar naar huis gegaan.
Gemiddeld verbruik overdag lag op 1:14.2 . Toch niet slecht dat ik zelf
Verder al gelijk wat mods geinstalleerd :
- Goodwood Green turbo motorkap. Had al een afspraak staan in de UK. Gelijk meegenomen
- Opnieuw beklede pookknop
- Advan RG 16x7 en 16x8 met Toyo T1R
- Man in Dandism vloermatten
De wagen zelf :
- Goodwood Green 96 'er GT
- Vol leder
- Toyota Premium sound system ( dus 2 subwoofers )
- Nu 99.000 miles gelopen
Ja, op de oude velgen zaten Nankang banden. In een ander topic is te zien dat ik daar geen fan van ben
Velgen zelf waren nog wel prima.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Had ik ook bij de RDW toen. Nooit druk daar, kom ik op de dag voor de keuring daar met een vraag, staat het hele terrein vol. Toen idd direct maar even een afspraak gemaakt voor de volgende dag.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Setje nieuwe Wanli's er op ?Xhermes wrote:Ja, op de oude velgen zaten Nankang banden. In een ander topic is te zien dat ik daar geen fan van benVelgen zelf waren nog wel prima.