Vandaag bij het wegbrengen van mn meisje flitste mn motorlampje aan. (die ene rechts)
Ik merkte dat ik bijna geen vermogen meer had! De erasmusbrug was ineens erg lastig overheen te rijde..
Mn metertjes stonden allemaal normaal;temperatuur en oliedruk was goed.
Vloeistofnivo's waren ook gewoon goed.
Na mn motor af en aan gezet te hbn leek alles weer normaal.
Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Motorprobleempje?
Moderator: Pieten
Zijn je accuklemmen nog goed vast?
Ik zeg T en E1!!
@bond ja bij de camping/jachthaven haakten we af, maar dat was omdat we allebei keihard moesten pissen xD
@bloffan: voor zover ik zag wel, maar hoe heeft dat met het wegvallen van vermogen te maken?
Ik kijk het morgen in het licht nog even na.
@bloffan: voor zover ik zag wel, maar hoe heeft dat met het wegvallen van vermogen te maken?
Ik kijk het morgen in het licht nog even na.
Je kan er wel wat mee. Als je een diagnosis stekker hebt tenminste.
Pak een draadje met een pinnetje eraan (of een paperclip, kan ook) en verbind in die diagnose stekker de pinouts T en E1 met elkaar. Dan gaat je Check Engine lampje knipperen. Even tellen en kijken welke code er bij past.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het precies het zelfde is, maar misschien heb je hier wat aan:
http://mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4101
Pak een draadje met een pinnetje eraan (of een paperclip, kan ook) en verbind in die diagnose stekker de pinouts T en E1 met elkaar. Dan gaat je Check Engine lampje knipperen. Even tellen en kijken welke code er bij past.
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat het precies het zelfde is, maar misschien heb je hier wat aan:
http://mr2club.nl/forum/showthread.php?t=4101
Ach wel nee, hij heeft er nu toch geen last meer van? Gewoon blijven gaan dus, niet onnodig duur doenJona1985 wrote:uhuh, ik zie het.. zal wel weer n dure grap worden. of valt et mee?
Maar check voor de grap even of hij goed vast zit en of er geen kabelbreuk ergens is. Locatie zal wel onder het inlaatspruitstuk zijn ergens, maar dat kun je vast wel op die website van Xhermes terug vinden.
RowanMR2 wrote:Ach wel nee, hij heeft er nu toch geen last meer van? Gewoon blijven gaan dus, niet onnodig duur doen![]()
Maar check voor de grap even of hij goed vast zit en of er geen kabelbreuk ergens is. Locatie zal wel onder het inlaatspruitstuk zijn ergens, maar dat kun je vast wel op die website van Xhermes terug vinden.
Mn MR2 rijd wel.. et lampje op het dashbord brand niet meer. Maar merk nog steeds dat er minder vermogen is als wat ik gewend ben.
Vanochtend de snelweg op, voelde het optrekken meer als een kever. Dus het zal niet goed zijn.
Ik ga dalijk nog ff checken of ik die sensor kan vinden, en of ik een kabelbreuk kan ontdekken.
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Volgens mij reed ik gisteren achter jou en zag ik opeens vlammen uit je uitlaat komen. Lijkt me ook niet helemaal normaal.
Green Goblin wrote:Volgens mij reed ik gisteren achter jou en zag ik opeens vlammen uit je uitlaat komen. Lijkt me ook niet helemaal normaal.
WTF serieus? :O
Ik weet wel dat hij een "plof" geeft als ik hem flink door trek richting 7,500 rpm. En dat hij roffelt rond de 3 of 4 duizend toeren. Maar de vlammen uit mn uitlaat??
Dan staatie wel erg rijk afgesteld lijkt me, wat je dan ook weer in je benzine verbruik zou moeten terug zien, of neit? bedoel, met flink doortrappen rijd ik 1:10, dus zo onzuinig istie niet....
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Het was ook maar 1 keer en ik verbaasde me er ook over !