Huhhhhh :P

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Sparco MR2
Ik lul al aardig mee !
http://link.marktplaats.nl/348067154

Wat ze allemaal al niet verzinnen :p
krijger
Haha en dan denken ze werkelijk dat ze een 25 pk erbij krijgen.....;D
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
Zal je gasklep blij mee zijn ;)
Sh4d0wz
groupbuy ?
ErikV
OMG, is er nog steeds iemand die hier mee door gaat. Kunnen we dat niet ergens rapporteren? Bij Marktplaats zelf?
Metal_Carnage
Tis geen misdaad om mensen iets moois voor te spiegelen.
Zijn mensen zat die er in trappen dat geloof ik graag.

Maar als je een beetje een nuchtere kijk hebt...
Leliev
Sh4d0wz wrote:groupbuy ?
Misschien handelt hij ook in Wanli bandjes..
Sh4d0wz
Geachte LARROS,

Kunt u de bovengenoemde pks garanderen? Ik heb een toyota mr2 met 156 pk, 15% hiervan zou 23,5 zijn.
Binnekort ga ik naar de rollerbank dan kan ik zien of dat inderdaad klopt mits mijn auto al niet in de soep gedraaid is door deze grap.

En verkoopt uw ook Wanli banden toevallig?
Vriendelijke groeten.
Michael

-------------

Ben alleen vergeten te vragen of er ook een chinees keurmerk op zit :(

ps. ben niet van plan om dit te kopen, alleen maar intresse in wat de beste verkoper me gaat vertellen.
Ricardos
Ik denk dat hij het delete knopje drukt ;)

Ps. vraag maar aan Surferdude hoe dat moet :P
BST
Type MR2: SW20/21/22
Misschien had je niet moeten vragen naar Wanli banden.. ik vrees dat ie je nu niet helemaal serieus meer gaat nemen. Dit soort dingen zijn altijd leuker als er een echte serieuze reactie komt :)
Sh4d0wz
Ik verwacht zowieso al een ali reactie dus :P

we shall see
Sh4d0wz
--- HIER ONDER REACTIE VAN VERKOPER ---
Hallo,

Onze ervaring leert dat er zo'n 15% meer vermogen bijkomt.
Echter geven wij hier geen 100% garantie op daar b.v. uw auto af fabriek 156pk leverd en door sluitage van de motor bijlangena op dit moment geen 156pk meer levert welke misschien inhoud dat klanten met 14% meer vermogen 15% zouden kunnen gaan eisen.
M.a.w. 15% is globaal het toegevoegde vermogen.Blowers zijn niet schadelijk voor de motor daar er alleen veel meer en geforceerd lucht wordt ingeblazen.
M.v.g.
Larros

--- REPLEY VAN MIJ ---
Geachte Larros,

Mijn auto is afkomstig uit 1991, u bedoeld slijtage? Er is recent een andere motor ingegaan deze met 105,000 op het blok. Hierbij distributie riem, waterpomp, radiator, bougies, bougie kabels, oliefilter, accu, dynamo en olie vervangen.
Maar als ik nou eerst mijn auto op de rollerbank laat, kijk naar het resultaat en dan uw mod installeer en dan naar het resultaat kijk dan zou ik die 15% pk moeten halen toch? Ongeacht wat de eerste test uitleverde, al zou ik nu bij wijs van spreken nog maar 140pk hebben, zou ik daar dan alsnog 15% procent winst op hebben?

Vriendelijke groeten,
Michael
Sh4d0wz
-------

Hallo,

Norgmaals 15% is globaal en hangt af van standaard vermogen garanties geven wij hier niet voor af.

M.v.g.

Larros
--------

Met andere woorden voor 130 euro kan je beter investeren in iets wat gegarandeerd wel werkt, want die beloofde 15% pks haal je gewoon never nooit.
BST
Type MR2: SW20/21/22
ErikV wrote:OMG, is er nog steeds iemand die hier mee door gaat. Kunnen we dat niet ergens rapporteren? Bij Marktplaats zelf?
Als we massaal aan marktplaats melden dat het hier om oplichting gaat, dan gebeurd er wel wat. Ik stel voor: doen.. ik begin wel vast.
Post Reply