Wie o wie kan mijn emmer vervoeren..

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Sinds een turbo motorswap in een SW20 niet helemaal goed is gegaan in Belgie, moet de MR2 (niet rijdend) naar Joshma worden gebracht ter inspectie..
Ik ben op zoek naar iemand die zou willen rijden voor een leuk prijsje ;D Liefst als je al een trekkendvoertuig en een autoambulance hebt...

Ik hoor het graag!!!:applaus-smiley:

Het is van Bree (net over de grens) naar Joshma (vlakbij Utrecht)
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Misschien handig om een vertrek en aankomst locatie te vermelden.

En nee, ik heb wel een trekhaak maar geen tijd...
SpeedDevil
miss wel makkelijk ja
dooierick
het moet wel bijna voor niks
Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
dooierick wrote:het moet wel bijna voor niks

Wat is dat nou voor een opmerking? Jij vraagt er 200e voor, wat misschien veel geld is voor mij? Niks mis mee om gewoon ff te informeren wat mogelijk is lijkt mij..:dux-blij_thumb-up:
Xhermes
200 euro valt wel mee toch? Vanuit zijn huis, naar Belgie, naar Joshma en weer terug. Denk dat dat alleen aan benzine al aantikt. Succes met zoeken in iedergeval!
Sh4d0wz
Het is wel 5 uur rijden voor Dooierick he, dan vraagt hij dus 40 euro per uur. incl benzine. Met mijn mr2 rij ik ongeveer 15 euro (iets minder) per uur weg. Dus stel je haalt dat eraf zit je op 25 euro p/u dat is reuze goedkoop.

125 euro voor 5 uur rijden. die andere 75 euro was je anders toch wel kwijt geweest als je mr2 het zou doen en je daar zelf 5 uur moest rijden.

Ik snap dat momenteel alles duur is, komt me erg bekend voor maar ik denk niet dat je het ergens goedkoper gaat krijgen tenzij je heel erg goed bent in mondelingen overhoring (als je begrijpt wat ik bedoel) maar denk niet dat er veel mensen daarop zitten te wachten.

nou moet ik wel toegeven dat ik geen 25 euro p/u verdien, maar daar integen heb ik dan ook weer geen zin om in me vrije tijd ook te gaan zitten werken. Als je bij een baas overwerkt dan krijg je ook meer salaris dan het basis salaris. (of je moet bij de mcdonalds werken?)
Timmo Wijker
Het levert roderick geen reet op, als hij gewoon ze eigen werk doet verdient hij veeeel meer!! het is puur om iemand te helpen, en die 200 euro daar lacht hij om!! dat werkt hij in paar uur bij elkaar..................

En hij zit echt niet te wachten tot iemand gaat bellen of we hem komen ophalen met de trailer hoor, hij heeft het stervens druk!!
Xhermes
Sh4d0wz wrote:
Ik snap dat momenteel alles duur is, komt me erg bekend voor maar ik denk niet dat je het ergens goedkoper gaat krijgen tenzij je heel erg goed bent in mondelingen overhoring (als je begrijpt wat ik bedoel) maar denk niet dat er veel mensen daarop zitten te wachten.
Grappig :)

Maar anders kan je ook een auto ambulance huren.

http://www.garageneef.nl/verhuurneefbak ... index.html

Voor 100 euro per dag..

Te huur met rijbewijs: B

€ 100,--PER DAG INCL. BTW.
MERCEDES-BENZ 416 cdi OPRIJWAGEN,
Met: NAVIGATIE, CRUISE CONTROLE EN AIRCO.
trekhaak (3,5 ton);
laadbak afmeting: 5.05 X 2.05;
electrische lier met draadloze afstandbediening;
4x set spanbanden;
1x set vastzetklemmen op de vloer.

Wel even in Graveland ophalen.
krijger
Het is volgens mij wel excl. benzine/diesel
Sh4d0wz
Xhermes dat is opzich niet duur, maar moet je wel rekening met benzine houden en de 0,20 per kilometer boven de 100km Waarschijnlijk kom je dan alsnog op 100 euro uit :P
Xhermes
Inderdaad. Of naja, 500 km... Ligt eraan waar hij in Belgie staat.
Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
Jawel, dat kan misschien best zo zijn dat het nog goedkoop is, maar daarom vraag ik ook eerst ff rond om te informeren he ;)
Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
Misschien dat er iemand in de buurt van mij ( Zwijndrecht) woont, dan zou dat makkelijker wezen, zeker ook voor Roderick :)
rsevo6
Helaas, doet pijn, maar dit soort dingen kost nu eenmaal best geld.

Professionele auto transporteurs met aanbiedingen op MP rekenen meestal starttarief van 40-50E en dan 0,40-0,50E p/Km alles EX BTW, mits de aanrijd route niet te ver is. Anders ook Km verg om naar je te komen en terug naar standplaats.

Dooierik zijn aanbod is heel net.
Indien iemand zoiets voor een bekende/vriend doet, dan ligt zoiets natuurlijk iets anders (hoewel je ook dan zo al een paar tientjes brandstof oprijdt), maar ik zou het voor een onbekende niet voor dat geld doen.
Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
Dat is zeker waar ja..
Post Reply