Mijn moeder heeft last van een uit de hand gelopen hobby.
Borduren
Nu heeft ze al een tijdje een zeer mooie borduur machine, waar mee ze voor mensen namen op handdoeken borduurt. Meestal met een leuk plaatje er bij ( lees: vlinder of een tribal )
Ze heeft ondertussen al een database van pak um beet over 1 miljoen verschillende borduur patronen ( plaatjes van zo'n beetje alles ) alleen nog geen mr2
Nu wil ze eigenlijks heel graag upgraden naar een semi-professioneel apparaat.
Maar aangezien die dingen een fortuin kosten ( koop je zo 2x een '98 mr2 voor )
Of er ook belangstelling is voor dit soort dingen als ( semi-commercieel ) ze is namelijk geen bedrijf maar een moeder met een hobby. Maar als ze daar nou haar machine wat makkelijker mee terug kan verdienen ( dat het niet een zwart gat in de begroting is ) zou toch fijn zijn.
Dus is er belangstelling voor ?
Dingen die ze nu al kan :
Object --Borduursel
handdoeken naam en heel vaak willen mensen er een plaatje bij op ( vlinder, tribal, voetbal, auto logo ) Dit loopt trouwens als een tiet. ( is een leuk en orgineel cadeau voor een verjaardag of dergelijk )
gastendoekjes --"zelfde"
zakdoekjes -- naam
zakdoek covers -- plaatjes ( cartoons, dieren, auto's )
Dunne bodywarmers --naam en logo
tshirts -- logo op de rug en naam op de borst
en noem maar op.
( upgrade is voor haar dat ze ook dikke bodywarmers kan en petjes, want die kunnen nu niet )
Is hier animo voor of zeg je nu je dit gelezen hebt, " doe mij zoon handoek" stuur mij een pb en het word geregeld.
Belangrijk!!!
Prijs, voor een handoek met naam met redelijke formaat borduursel betaal je ongeveer €15 a €20 euro ( dat zit voornamelijk in het borduur garen en de grootte van het borduursel )
Andere dingen gaat via pb en is allemaal afhankelijk van hoeveel garen er in gaat.
Laat je horen !!!!!!!!!!!