Hallo,
Om 10.38 uur vandaag kreeg ik op mijn privé email-adres een e-mail over een SW20 die iemand zoekt. De enige link die ik met MR2's heb is dit forum en na een beetje zoeken kom ik bij lid vinkinvin uit. Overigens heb ik nergens aangegeven dat mijn emailadres inzichtelijk is voor anderen. Hij gebruikt dus een manier om emailadressen van dit forum te halen om (privé)berichten te versturen. Meer details kan ik via PM versturen.
Zijn er meer forumleden die deze email (Gezocht MR2 - SW20 met licht opknapwerk) binnengekregen hebben?
Spam van forumlid?
Moderator: Pieten
- MazdaMarco
- Ik lul al aardig mee !
- Type MR2: AW11
Ja ik ook. Heb hem gelijk verwijder.En als ik het mag zeggen hier is het forum niet voor. En als ik van mijn aw11 zou af willen dan zet ik hem hier op het forum en op marktplaats. Dus van deze aktie ben ik niet zo gecharmeerd.
- Green Goblin
Is waarschijnlijk het gevolg van een fout van mij, ik heb bij de vorige mailing per ongeluk de emailadressen zichtbaar ingevuld. Waarvoor mijn excuses.
Ik zal deze persoon een mail sturen dat dit niet de bedoeling is trouwens.
Ik zal deze persoon een mail sturen dat dit niet de bedoeling is trouwens.
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
Staat bij mij nu geblokkeerd, op de donkerzwarte lijst.
- Surferdude
Ook gekregen.
Godzijdank... ik ben niet de enige ongekwalificeerde Piet...
En bedankt he Green! Van de opbrengst heb je zeker die Burton aangeschaft?;D
Dan kan je maar beter een topic verwijderen..
Godzijdank... ik ben niet de enige ongekwalificeerde Piet...
En bedankt he Green! Van de opbrengst heb je zeker die Burton aangeschaft?;D
Dan kan je maar beter een topic verwijderen..
-
vinkinvin
Excuus excuus, hier is de boosdoener! Na een aantal mislukte aanmeldpogingen dacht ik op die manier m'n zoektocht te kunnen starten.
Nu lukt het wel, ik plaats m'n bericht op de plek waar -ie hoort. In ieder geval wel weer een MR2 fan erbij!
Nu lukt het wel, ik plaats m'n bericht op de plek waar -ie hoort. In ieder geval wel weer een MR2 fan erbij!
Ik dacht al... die heeft zeker niet mijn projecttopic gekeken...
- mr2PUNTfreak
Ik vind het anders wel een goeie binnenkomer, iedereen kent je gelijk.
Welkom hier!
Welkom hier!
Yep, ook gekregen.
Is van de witte 1.6 met zwarte spatbordranden er op geplakt (Surferdude
), zat fotootje van bij.
Is van de witte 1.6 met zwarte spatbordranden er op geplakt (Surferdude
-
Sh4d0wz
Geachte heer Vinkinvin,
Het doet mij een genoege dat u mij een email gestuurd heeft, met een schreeuw om hulp. Natuurlijk bent u bij mij aan het goede adres, niet alleen ben ik een zeer bonnefide auto dealer ook als persoon ben ik zeer vertrouwenswaardig. Enthousiast ben ik dan ook meteen door mijn garage gaan zoeken naar een geschikte auto voor u, daar ik u wel een sportief persoon vind heb ik het volgende voor u geselecteerd. Hopelijk begrijpt u mijn assertiviteit omtrent dit onderwerp en ik wens dan ook geen verdere consessies.
De vraagprijs voor zowel mijn advies als mijn betrouwbaarheid en uiteraard een hele mooie, snelle maar vooral ook ZEER milieu vriendelijke auto bedragt slechts 4,500 Euro. Contant bij aflevering aub. Voor rijkosten inbegrepen.

Het doet mij een genoege dat u mij een email gestuurd heeft, met een schreeuw om hulp. Natuurlijk bent u bij mij aan het goede adres, niet alleen ben ik een zeer bonnefide auto dealer ook als persoon ben ik zeer vertrouwenswaardig. Enthousiast ben ik dan ook meteen door mijn garage gaan zoeken naar een geschikte auto voor u, daar ik u wel een sportief persoon vind heb ik het volgende voor u geselecteerd. Hopelijk begrijpt u mijn assertiviteit omtrent dit onderwerp en ik wens dan ook geen verdere consessies.
De vraagprijs voor zowel mijn advies als mijn betrouwbaarheid en uiteraard een hele mooie, snelle maar vooral ook ZEER milieu vriendelijke auto bedragt slechts 4,500 Euro. Contant bij aflevering aub. Voor rijkosten inbegrepen.

ook vanuit Drachten, bedankt voor de mail 
MarcoTwo wrote:Yep, ook gekregen.
Is van de witte 1.6 met zwarte spatbordranden er op geplakt (Surferdude), zat fotootje van bij.
Op zich heb ik er niet zo'n probleem mee als het ergens over gaat (in dit geval MR2 gerelateerd), maar het is altijd wel zo netjes dat als je een reactie krijgt, je daar ook op terugkomt.
-
miss2
ook gehad, ook alle mailadressen van the wild bunch trouwens, maar dat was al een tijdje geleden...