De Fuel Rail en injectors is eigelijk alleen voor de echte motor tuners, je kan dit alles gebruiken als je ook de ECU kan afstellen. anders werkt het niet!! Heb je een Turbo motor?? en een power FC bijvoorbeeld?? dan is dit leuk speelgoed, met grotere injectors kan je meer brandstof inspuiten en dus meer power creeren, echter dit gaat wel gepaard met een goede turbo, goede motor, en iemand die het goed kan afstellen!!!! ik wilde dit eigelijk gebruiken om over te stappen op E85 brandstof, maar daar ben ik even vanaf gestapt en zo doende dat ik het te koop zet, ik hoef er niet persee vanaf, ligt mij hier goed..............
klopt. de combinatie van deze set levert genoeg benzine tot zoon 600(krukas)pk op 85% dutycycle van de injectoren op euro98
op e85 kun je hiermee tot zoon 400 (krukaspk)
de wijlen Tweenierob, van TR-racing engeland heeft met een standaard gen3 met ct20b met alle BPU's + Link ECU 400+ krukaspk's gehaald op e85
toen hij hoorde dat ik in de mr2's zat vertelde hij mij over dit geval
velen zeggen dat dit niet mogelijk is door de nokkenassen blabla, maargoed hij flikte wel meer dingen die voor andere niet mogelijk waren, ik ga hier dus niet over dicussieren