Jongens ik zit met een klein probleempje.
Mijn achterbanden zijn zo goed als af. Betekend dus gewoon nieuwe omleggen anders ben ik met nat weer de lul.
Maar nou is mijn banden maat : 225/50/15 , en dat is dus echt geen lekkere maat. Op autobandenmarkt zijn er dus ook maar 4 verschillende banden tekrijgen.
Falken ZIEX ZE-912
Fulda Carat Extremo
Toyo PROXES T1-R
Hankook Ventus Prime K105
Nou lees ik hier al een aantal maal dat de toyo's veel gebruikt is en een goede band is.
moet ik dan gaan voor toyo's rond om ? heb voor 195/50/15
Of zal ik toch deze mooie velgjes tekoop aanbieden en 17 incher's er voor weer halen. 225/35/17 in deze trend. Waar dus zat goede banden voor te krijgen zijn. ( denk aan Dunlop Sport Maxx TT , presteerd goed bij nat weer )
Wat zouden jullie doen?:driving:
Wat te doen, Wat te doen
Moderator: Pieten
Toyo's geen problemen mee!
- Sparco MR2
- Ik lul al aardig mee !

Dit zijn de velgen wat ik nou heb.
En ik vind dat 17inch ( lijkend op bbs ) toch ook echt wel mooi. Of gewoon een leuke 5 spaaks met een kleine cuprand.
en dan de toyo's rond om ? of toch naar 17 inch
-
decipherer
- Zere vingers van het typen..
Eigenlijk wil je gewoon naar 17" velgen en vind je dit wel een mooi moment. Ik zeg, doen! 
Ik zou voor de 17 inch gaan met goede banden! 16 inch rijdt ook erg fijn, dat heb ik.
Als je al een set 17" velgen hebt liggen, doe daar bandjes op en monteer die onder je SW20! 17" staat een stuk mooier dan 15" 
Moet je eerst nog 17" velgen kopen, dan zou ik zeggen: "why stop at 17 when you can fit 18inch!"
Moet je eerst nog 17" velgen kopen, dan zou ik zeggen: "why stop at 17 when you can fit 18inch!"
- Sparco MR2
- Ik lul al aardig mee !
Whaha, ja eigenlijks wil ik dat wel graag.
Probleem is dat er op marktplaats geen mooie worden aangeboden ( niet tegen gekomen althans ) en ik geen geld heb voor gloedje nieuwen.
Maar misschien zijn deze velgjes nog wel wat waard
Probleem is dat er op marktplaats geen mooie worden aangeboden ( niet tegen gekomen althans ) en ik geen geld heb voor gloedje nieuwen.
Maar misschien zijn deze velgjes nog wel wat waard
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Heb je hier al gekeken? www.greenstore.nl
- Sparco MR2
- Ik lul al aardig mee !
Jep, zijn wel leuk maar net niet helemaal 
- Ricardos
Er is vast wel iemand op t forum die een setje over heeft? Anders zet je t bij t gezocht gedeelte 
Voila showthread.php?t=9075
Voila showthread.php?t=9075
Lekker 19 inch pakken..Ewoud wrote:"why stop at 17 when you can fit 18inch!"

- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
velgen kosten naar verhouding zo weinig, en geeft je auto meteen weer een leuke upgrade.
Kijk eens bij:
www.velgenland.nl
www.velgenwereld.nl
maar pas op bespaar niet teveel op banden.
Toyo is wel een goede band, heeft ook een mooi profiel.
Succes
Kijk eens bij:
www.velgenland.nl
www.velgenwereld.nl
maar pas op bespaar niet teveel op banden.
Toyo is wel een goede band, heeft ook een mooi profiel.
Succes
http://www.desprint.nl
zou voor 17'' gaan, is toch net dat beetje extra dat je auto toch goed doet vind ik!
zou voor 17'' gaan, is toch net dat beetje extra dat je auto toch goed doet vind ik!
- Eeuwige twijfelaar
Die Falken 912's heb ik. Prima band voor op straat ! Niet de beste die ik gehad heb, maar ze zijn 't geld zeker waard. Ook goed op nat wegdek. Slijt niet zo snel en heel weinig afrolgeluid.
Enig nadeel is de iets slappere wang, die is bij de T1-R iets stijver. Maar dat kun je dan ook weer als een voordeel zien (comfort).
Enig nadeel is de iets slappere wang, die is bij de T1-R iets stijver. Maar dat kun je dan ook weer als een voordeel zien (comfort).