(VERKOCHT) SW20 gti 156 pk, 1992 Turquoise

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Helaas gaat hij alsnog in de verkoop. Mijn trouwe emmer bied ik te koop aan voor 2000 euro en een kop koffie met een koek natuurlijk. Omdat ik hem nu voor de tweede keer te koop zet vergt het wat uitleg denk ik. Toen ik hem de eerste keer te koop zette had ik echt geen geld meer om uberhaupt te tanken of iets dergelijks. Nu is het anders. Ik kan hem op zich wel rijden, maar dan hou ik iedere maand 0,0 euro over en daar begin ik een beetje ziek van te worden. Ik ben 20 jaar en ik kan niet anders dan de auto op mijn naam hebben dus ik betaal me helemaal scheel aan verzekering.

De specificaties zijn hetzelfde gebleven:

Geboortedatum is 10-04-1992
km-stand is 152.200
156 pk blok ligt er in en loopt als een zonnetje.
Banden zijn in perfecte staat. Er ligt goodyear op alle vier de wielen (215 breed).
Barracuda velgen.
Stoelen hebben lederen bekleding.
94+ achterlichten.
Er zitten nieuwe dakrubbers in dus lekken doet ie de komende jaren niet.
Heldere koplampen.
Voorzien van mistlampen.
Handremkabel is pas vervangen en ook de accu is recentelijk vervangen.
Geen mankementen aan de auto alleen wat roest aan de linker dorpel en rechter deur.

Hier nog wat foto's:

Image

Image

Image

Voor vragen weten jullie de weg ;)

Ik wil graag dat ie een goed baasje krijgt.
Ooit kom ik terug met een MR2!:driving: Ofwel een sw20 of een gele zzw30

Groeten, Patrick
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Misschien wat meer details zoals km-stand en bouwjaar. En je kan ook vermelden dat dankzij de zwarte kenteken platen ideaal is voor ramkraken en benzine dieven..:P hihi

Maar inderdaad wel jammer dat je hem weg moet doen...Ik hoop in ieder geval mijn auto nooit vaarwel te moeten zeggen...Dan maar schorsen voor een aantal jaar. Geen optie voor jouw?
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Voor benzine dieven is het niet echt geweldig hoor. Zit een kentekenplaathouder van de club op, dus ze vinden je wel :P
Zo'n auto moet rijden. Stilstaan doet ie nu ook. Er komt er vast wel weer een op mijn pad. ;)

En bedankt voor de tip. :kus: en aangepast.
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Prijs verlaagd naar 2000. Hij moet weg! Mijn financiele situatie wordt van kwaad tot erger. Of een goed bod!
jeroencharite
Ik lul al aardig mee !
Type MR2: AW11
Mooie auto en leuke prijs ben zelf wel op zoek naar een MR2 maar die roestplekken zit het diep of alleen oppervlakkig?

Wanneer is de distributie voor het laatst vervangen/nagekeken?

Groet,

Jeroen
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
De roestplekken zitten alleen op plaatwerk. De deur valt wel mee maar de dorpel zal een nieuw stuk in gelast moeten worden. Dat is het enige wat er nog aan gedaan moet worden.
Wanneer de distributieriem is vervangen weet ik niet, maar het is wel recentelijk gedaan heeft onze garagehouder gezegd.
En een leuke km-stand voor deze prijs. En zoals in het startbericht al vermeld staat zijn de dakrubbers pas vervangen e.d.
Ik denk dat als je deze prijs verekend met de kosten van de dorpel dat je nog steeds goedkoper uit bent met deze dan met de meeste andere mr2's.
Mr.Patrick
Ik lul al aardig mee !
Hij is verkocht:'( Mag een slotje op...
Locked