Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...
Michelinmannetje schreef:Netjes hoor, kan je toevallig de handleiding eens inscannen en doorsturen? Schroefset zat er bij mij al onder, alleen geen handleiding.
Is niet zoveel aan...
Geen veren spanners nodig.
Schroeft gewoon de contra ring los en dan schroef je de onderkant de richting op die jij wilt, contramoer weer vast. klaar....
(beste is dan om links en rechts op de zelfde hoogte af te stellen. )
Michelinmannetje schreef:Ja ik heb nog nooit met zo'n aparte sleutel gewerkt die erbij zit. Wil hem aan de achterkant ooit nog eens iets hoger zetten en voor wat lager.
Als het goed is heb je er twee, zodat je ze tegen elkaar in (vast) of van elkaar af kunt draaien (los)
Ricardos schreef:Let er even op dat je het beschermkapje van het oude relais af moet halen:
Daar onder zit namelijk een metalen beugeltje die een stekkertje omzet naar de andere kant en die moet je op het nieuwe relais zetten. Dan zonder het beschermkapje monteren anders past het niet
Scheelt weer een hoop tijd, want je ziet daar onder totaal niet wat je aan het doen bent!
Maar hoe krijg je het relais eruit? gewoon wrikken tot hij loskomt of moet je nog een palletje indrukken?
Ha, Thanks, hij is eruit en gewisseld. Ik heb nog wat extra foto's gemaakt zodat de volgende patient dit nog eenvoudiger kan doen. Zal ik binnenkort plaatsen met het resultaat van mijn CREE LED verlichting.
De hardere vering en de slechte wegen in Duitsland hebben waarschijnlijk mijn voorruit laten barsten, er is geen steenslag zichtbaar en ik blijk weer een duur ruitje te hebben met de bronze tint er in
Ricardos schreef:De hardere vering en de slechte wegen in Duitsland hebben waarschijnlijk mijn voorruit laten barsten, er is geen steenslag zichtbaar en ik blijk weer een duur ruitje te hebben met de bronze tint er in
Je moet de vering ook niet instellen op baksteencomfort! De koni's bij mij stel ik ook anders in als ik op slechte wegen ga rijden
Ricardos schreef:De hardere vering en de slechte wegen in Duitsland hebben waarschijnlijk mijn voorruit laten barsten, er is geen steenslag zichtbaar en ik blijk weer een duur ruitje te hebben met de bronze tint er in
bij carglass krijg je toch gratis een voorruit (via de verzekering)?
of krijg je dan een standaard ruit?
Green Goblin schreef:Over deze man zijn hele raps geschreven!
Staan al op zachts
Ruitje kost bijna 750,- Heb even wat kenteken geleend van wat Mr2's en je hebt ze ook met een groene of blauwe tint en dan kost het 220,-.
Zo'n prijsverschil voor een tintje is het me niet waard denk ik...
mijn ruit scheurde na de eerste doorschieter in de audi-S bocht .. maargoed laat ik lekker zo... geef het wel een keer op aan de verzekering.. dan kost het me 50 eurie..