Dan hangt er net vanaf waar hij vandaan komt, ik had het voordeel dat hij via Engeland naar NL is gekomen, dus binnen de EU.MR-tin schreef:Kan je mij uitleggen wat je precies mee moet nemen naar zo'n keuring en hoe t in zn werk gaat ongeveer?
Hoe lang moest je trouwens wachten?
0ja en wat is dat voor auto links op de 1e pic?
Ik had alleen het uitvoer kentekenbewijs nodig.
Hij hoefde niet gewogen te worden.
Ik mocht zelf kiezen welk type er op mn kenteken kwam, mits deze goedgekeurd zou worden.
Het is MR2 TURBO geworden, andere mogelijkheden lukte niet. Coupé in de naam kon ook niet.
Ik mocht wel zelf het vermogen invullen, volgend hem zou het 220 Pk moeten zijn, heb hem er natuurlijk op gewezen dat dit het latere type is met meer vermogen.
Nadeel hiervan is dat dit wat duurder is in de verzekering, maar ach dan moet je maar geen mr2 kopen
Die auto? Dat was een 94-er Jaguar XJS, maar niet de V12 hoor. Ik stond toevallig hier in Huizen de mr2 te tanken en stond naast hm bij de pomp, kwam ik hm in Nieuwegein weer tegen dus dat was wel toeval.
Wachten? Hmm ik ben 4 uur zoet geweest, neem dus wel wat eten en drinken mee.
EDIT: Voor vragen over het invoeren staat er genoeg info op de website van het RDW
Nog een edit : Zorg er trouwens wel voor dat de goede koplampen erin zitten, anders krijg je je kenteken als nog niet :S