Schade herstellen

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

arno
Zere vingers van het typen..
Type MR2: AW11
een aantal maanden geleden nadat mijn auto eindelijk een beetje knap in orde was na veel tegenslagen en reperatie's, kon ik weer opnieuw beginnen omdat er eentje niet goed op zat te letten.
Een hoop kapschade gehad en aan de ophanging een hoop weer moeten vervangen. Heb er al een paar foto's van genomen hoe het proces een beetje liep. Ben er helaas nog steeds mee bezig, de eind foto's komen nog

Image

Ik werd in me zijkant geramt hier en kwam tot stilstand tegen een boom net aan de kant van een watertje.

Image

Image

Hier het nieuwe zijscherm die ik heb kunnen regelen uit friesland van een clubgenoot, dat plamuren en klote met polyester moest wel gebeuren.
Had aan de rechterkant ook geen knipperlicht gat erin zitten, vind dat opzich wel staan.

Image

Image
Hier had ik de kap al voorgeschuurt met wat groffer papier, en fijnplamuur eroverheen.
Fohn van me vriendin erboven droogt het mooi snel:P (weinig geduld af en toe)

Image

Na een lange tijd schuren en nat schuur, in de grond kunnen zetten.
2 Dagen erna naar de spuiterij geweest om de deur het zijscherm en het luchthappertje te kunnen spuiten.
Foto's daarvan komen nog.
De stuustang links voor moet nog vervangen worden , auto moet nog uitgelijnd worden. Tegen de zomer hoop ik mijn koppelingsplaten te kunnen vervangen, dan is het hoop ik voor een tijdje weer is mooi geweest
Sherwin
als ik t goed begrijp is je MR ondertussen al weer bijna helemaal compleet? of is het ongeluk pas gebeurd?
arno
nee half jaar geleden denk ik, was in die tijd effe werkloos had niet veel centjes te makken helaas, heb me auto 4 weken geleden gespoten.
Ben effe met me stuurstang bezig geweest daarbij me hand goed gekneust, tang sloeg los daarbij met de bovenkant van me hand tegen me sleuroog aan gerost:P
. Volgend weekend weer een poging wagen.
Dan is alles weer hersteld
Sherwin
okee, vervelend van je hand! :O volgende keer ietsjes subtieler te werk gaan he!:X

oh en wel foto's posten van het totaal beeld als je niks te doen hebt (A) (dus z.s.m.:lach:)
arno
Stuurstang is ook klaar, net klaar mee.
Rijd gelijk stukken beter en vertrouwlijker.
Ik zal binnekort nog wat foto's plaatsen.
Post Reply