(NIET MEER) mr-2 te koop
Moderator: Pieten
-
dubbeledraaideur
Niet meer van toepassing omdat ik auto met verlies zou verkopen om hem te kunnen verkopen...
-
dubbeledraaideur
hmm je hebt gelijk, schijnbaar zijn goede mr-2's niet meer veel waard als ik zo ga bekijken op internet. deze 2 maanden 800 euro ingestoken om hem goed te krijgen...
Dan verkoop ik hem niet, ik heb mn mazda een maand geleden met verlies verkocht + accessoires. Dat ga ik met de MR-2 niet doen.
Mod verwijder topic aub. Ik zoek wel een andere oplossing
Dan verkoop ik hem niet, ik heb mn mazda een maand geleden met verlies verkocht + accessoires. Dat ga ik met de MR-2 niet doen.
Mod verwijder topic aub. Ik zoek wel een andere oplossing
- Surferdude
Zo, jij bent snel overtuigd...
-
dubbeledraaideur
Ff een kijkje genomen op MP en autotrader daar staan ze allemaal rondt de 3 a 4000 euro
Niet alleen omdat hij dat had gezegt
Niet alleen omdat hij dat had gezegt
- Surferdude
De prijzen zijn erg afhankelijk van de staat waarin de auto zich bevindt. Bouwjaar en km-stand doen daar nog eens een schepje bovenop. Een hele mooie +94'er kan je misschien 8K voor vragen, maar vindt er maar eens een koper voor. Het ligt er ook aan hoeveel haast je met de verkoop hebt. En zo zijn er nog legio redenen die de verkoopwaarde bepalen. Tip: laat je auto taxeren. De verkoopwaarde ligt dan ongeveer tussen de helft en 2/3 van die waarde.
Of blijf er lekker zelf mee rijden, je krijgt er toch spijt van..
Of blijf er lekker zelf mee rijden, je krijgt er toch spijt van..
Surferdude wrote:En zo zijn er nog legio redenen die de verkoopwaarde bepalen. Tip: laat je auto taxeren. De verkoopwaarde ligt dan ongeveer tussen de helft en 2/3 van die waarde.
Voor dat bedrag is de mijne te koop!;)
Nu nog iemand vinden die dat er voor over heeft ....
-
dubbeledraaideur
Tjah voor 7000 euro zouk hem wel wegdoen en later wanneer ik geen schadejaren meer heb een andere leuke auto voor terugkopen.
Maar dat gedoe met de verzekering is geregeld, staat gewoon op mn eigen naam maar mn ouders dragen wat bij aan de kosten (geweldig zijn ze).
Kan het nog steeds niet uitstaan. 3 augustus gemaild worden, 6 augustus ben je niet meer verzekerd. Je zou maar op vakantie zijn en 7 augustus een ongeluk krijgen!
In het weekend ga ik een brief schrijven naar tros radar. Gewoon om te voorzorgen dat het aandacht krijgt. 3 dagen om een andere verzekering te zoeken, rot toch op. Als je ff krap bij de kas zit dan kun je niet meer rijden...
Maar dat gedoe met de verzekering is geregeld, staat gewoon op mn eigen naam maar mn ouders dragen wat bij aan de kosten (geweldig zijn ze).
Kan het nog steeds niet uitstaan. 3 augustus gemaild worden, 6 augustus ben je niet meer verzekerd. Je zou maar op vakantie zijn en 7 augustus een ongeluk krijgen!
In het weekend ga ik een brief schrijven naar tros radar. Gewoon om te voorzorgen dat het aandacht krijgt. 3 dagen om een andere verzekering te zoeken, rot toch op. Als je ff krap bij de kas zit dan kun je niet meer rijden...