Ik ben benieuwd of er toevallig mensen zijn die geintreseerd zijn in aangepast kabelboom voor 94+ achterlichten.
een voorbeeld
links aangepast / rechts orgineel
[youtube]aukGfDNkcz0&feature=player_embedded[/youtube]
beide rode rondjes zullen hiermee. lichtgeven als stads/dimlicht is onstoken. Remlicht zal ook werken op beide rode rondjes maar zodra de mistlicht aangezet wordt zullen de binnenste rondjes als mistlicht functioneren (net als orgineel)
Deze kabelboom is plug en play. Ik weet niet of je met deze kabelboom door elke APK komt zover mij bekent mag alles voor APK maar dit is niet orgineel (Mocht iemand hier zekerheid over hebben dan hoor ik dat graag;) )
Ik zou deze setjes kunnen maken voor 90 euro maar als ik de orginele kabelboom(die van de auto komt) terug krijg zou ik 30 euro terug kunnen geven. Je betaald dus eigelijk 60 euro voor de kabelboom. Dit is allemaal zonder verzendkosten deze zijn voor de koper uiteraard.
Aangepaste 94+achterlicht kabelboom
Moderator: Pieten
zo deze zijn ook wel vet zeg
http://www.youtube.com/watch?v=X5DMah4p ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=X5DMah4p ... re=related
Het gaat in dit geval om JDM achterlichten. Ik ga binnenkort kijken bij europese achterlichten of ik mistlamp lens eruitkrijg zonder veel moeite en anders wat het verschil is.
uitlaat is een skytune met costum einddempers
led achterlichten staan ook nog op mijn lijstje om te maken maar in ditgeval gaat het echt alleen om de kabelboom
uitlaat is een skytune met costum einddempers
led achterlichten staan ook nog op mijn lijstje om te maken maar in ditgeval gaat het echt alleen om de kabelboom
Ik heb toevallig mijn achterlichten ook op deze manier aangepast en werken zoals hierboven omschreven. Heb je voor de binneste lampen (mistlicht) wel een dubbele fitting nodig. Heb ik uit mijn oude '90er lampen gehaald.
Werkt super en moet volgende week voor APK dus weet dan ook meteen of ze er op deze manier doorheen komen
.
Gr, T-Jay
Werkt super en moet volgende week voor APK dus weet dan ook meteen of ze er op deze manier doorheen komen
Gr, T-Jay
Het is gewoon een losse extra kap die Toyota erin geplaatst heeft.
Als je de achterlicht unit open maakt kun je deze eruit halen.
Morgen gaan we een poging wagen om de unit open te maken en kunnen we mischien even een fototje plaatsen.
Als je de achterlicht unit open maakt kun je deze eruit halen.
Morgen gaan we een poging wagen om de unit open te maken en kunnen we mischien even een fototje plaatsen.