(VERKOCHT) AW11 onderdelen, zgan tot nieuw!
Moderator: Pieten
- Surferdude
Om welke onderdelen gaat het hier Sicco? Prijs + foto's graag..
Edit; ik was weer eens te snel...
Succes met de verkoop.
Edit; ik was weer eens te snel...
Succes met de verkoop.
Supercharger motorkap in originele witte kleur. Beide kanten open, dus niet enkel de SC kant. Heeft tijdens transport tikje gehad op de punt, maar is reeds hersteld. Is te zien aan de grondlak op de hoek. Pluspunt is de reeds aangepaste haak voor in een normale AW11 motorkapvergrendeling.
Prijs 300,-

Prijs 300,-

Originele nieuwe AW11 side-skirts inclusief ALLE bevestigingsmaterialen (bouten, pluggen, rubbers, etc). Reeds gespoten in 3E5/Superrood. Staat van dit alles is uiteraard nieuw. Montage tekening bijgeleverd.
Prijs VERKOCHT

Prijs VERKOCHT

Gaugepod/meterhouder voor 3 meters, T-bar uitvoering. Eens gemonteerd bij ontvangst, daarna helaas nooit meer van gekomen ivm zoeken naar meters. Pasvorm is perfect! Gekocht van ons belgische forumlid.
Prijs VERKOCHT

Prijs VERKOCHT

- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Je hebt niet veel gemonteerd de laatste tijd he ? 
TRD veren, nieuw in doos. Helaas nog geen foto, maar er is ook niet veel bijzonders aan, gewoon echte TRD veren voor een AW11, kleur is trouwens zwart.
Prijs VERKOCHT
Last but not least, 4x originele druppelvelg in redelijke staat. Wel recht, maar kunnen een poetsbeurtje gebruiken. Heb zelf het idee gehad ze te laten polijsten, maar wederom nooit van gekomen.
Prijs: VERKOCHT
2x goede verstelbare Koni dempers achterkant, met 4x originele veerpoten, krijg je er 2 slechte koni dempers voorkant bij (misschien nog wel te reviseren)
Prijs: 200,-
Prijs VERKOCHT
Last but not least, 4x originele druppelvelg in redelijke staat. Wel recht, maar kunnen een poetsbeurtje gebruiken. Heb zelf het idee gehad ze te laten polijsten, maar wederom nooit van gekomen.
Prijs: VERKOCHT
2x goede verstelbare Koni dempers achterkant, met 4x originele veerpoten, krijg je er 2 slechte koni dempers voorkant bij (misschien nog wel te reviseren)
Prijs: 200,-
Ben in het begin erg enthousiast geweest met onderdelen kopen
, dit was/is mijn droomauto. Reden dat de auto toch verkocht moest worden is omdat het een '87er is en waarschijnlijk nooit belastingvrij zal worden. Dit was wel het idee toen ik een 2e auto aanschafte. Nu ga ik een opleiding doen en gaan de AW11 en m'n Polo diesel de deur uit.
Behoeft geen upje, staat namelijk al bovenaan
wel update..
Nog tekoop:
SC motorkap (nu voor maar) 300,-
Witte teller platen 50,-
Verstelbare Koni's Achterkant 200.-
NIEUW NIEUW NIEUW:
Targa dak rubbers, gewoon nieuw in verpakking, kwam ik nog tegen op zolder.
Prijs VERKOCHT
Nog tekoop:
SC motorkap (nu voor maar) 300,-
Witte teller platen 50,-
Verstelbare Koni's Achterkant 200.-
NIEUW NIEUW NIEUW:
Targa dak rubbers, gewoon nieuw in verpakking, kwam ik nog tegen op zolder.
Prijs VERKOCHT
- Metal_Carnage
- Zere vingers van het typen..
Ik ben jaloers, jou remleidingen worden wel verkocht 
Succes met de verdere verkoop!
Succes met de verdere verkoop!
-
Edje Turbo
- Ik lul al aardig mee !
je hebt PM;D
RowanMR2 wrote:De koni's zijn best interessant, maar die zijn '87 he?
Heb je toevallig een foto van de haak van de SC-motorkap?
Gr Rowan
Koni's waren idd voor mijn '87er, geloof dat de dikte anders is. Meen wel dat of voor, of achter ook op '86er past, iemand met meer info? Xhermes?
Foto van de haak heb ik niet, kan ik natuurlijk wel maken, maar word dan van't weekend pas. Ligt al opgeborgen op zolder en ben deze week erg druk.
Er staat mij bij, van de groupsbuy die ik voor Koni geel schokdempers in het verleden heb georganiseerd. Dat voor de voorzijde alle jaren gelijk waren. Er waren ook maar 3 verschillende onderdeelnummers voor AW11 koni geel dempers: 1x voor en 2x achter