hier mijn nieuwe project van de mr2 (SW20)
een aantal mensen zullen mij hier waarschijnlijk al kennen van eerder,maar ben er helaas even tussenuit geweest (sorry!!!)
schandalig genoeg ben ik ongeveer een ruim jaar geleden begonnen aan mijn project, maar helaas geen kans gehad om het gelijk af te maken.
Hierdoor heb ik dus ook een ruim jaar rond gereden met nieuwe onderdelen die de kleur hadden van de grondlaag.
Circus wagen maar ja wel uniek en goed te herkennen hoorde ik van sommige
Ik ben nu eindelijk op het punt om het af te gaan maken (teminste deze fase dan)
Ik zal hier dan ook gelijk even proberen een aantal foto's te uppen van het begin tot nu en doe m'n best om het dan up to date te houden.

inderdaad orgineel, alleen nieuw setje achter lampen en de een nieuwe uitlaat van Sebering.

Nieuwe Spoiler en een nieuw setje self mated uitlaatjes met silencers. (acherlichten even gewisseld met orginele)

Nieuwe bling bling 17" velgjes met nieuwe heldere stads- en knipper lichten

Nieuwe lo-rish koplampen. (inmiddels met xenon verlichting)

En hier begon de circus van voren....

en hier het circus van achteren....tja ach, de wereld is ook niet in 1 keer ontstaan::)
en helaas heb ik zo een ruim jaar rond gereden.
ach weer eens iets anders;D
Maar nu ben ik dan eindelijk verder gaan hobby'en.

Het begin van iets moois (het was echt nodig zie je wel)

Na 2,5 dag schuren, polijsten en sweten eindelijk dit resultaat berijkt.
Op naar het echte werk.

Mooi hoor, bijna in het volledig blauw

Zo weer 2 extra lagen erop.
Ik had verwacht dat het genog zou zijn, maar helaas blijkt het niet zo te zijn.
Voor mij is het nog net niet de 100 %

Nog maar een keer extra bestellen en dan kunnen m'n sponningen ook allemaal gedaan worden en gelijk maar even de oude gaten van de orginele spoiler dicht maken en bij werken.
Zo nog maar even voorzien van een extra laagje en natuurlijk gelijk mijn spiegels en sponningen mee genomen

En dan hier het eind resultaat...en ja er komen (weer afhankelijk) andere velgen onder en ja er zit wat kleur verschil in, maar ja voor de eerste keer....
Ik ben hier in ieder geval tervreden mee.

Ook de foto's komen nog uiteraard met de andere velgen.
Tot hiertoe even het einde van het project.
Hoop over twee weken dus de volgende pics te hebben.
Greetz the " completed Red racer "