Heb mijn MR2 in Augustus gekocht en dacht dat het een goede koop was. Heb de auto na laten kijken.
Toen ik mijn auto voor het eerst ging wassen constateerde ik roest op mijn dorpel. Prikte er ook zo door heen met mijn vinger.
Contact opgenomen met Total Car Concept in Bleiswijk over hoe te handelen.
http://www.totalcarconcept.nl/
Hadden gelijk tijd om er naar te kijken en gaven aan dat hun dit wel konden repareren.
19 oktober gaat mijn auto bij hun naar binnen en zullen ze het volgende aan de auto gaan doen.
Roest verwijderen en nieuwe stukken dorpel plaatsen
Grote beurt aan het blok.
Open luchtfilter installeren
Ben echter nog in twijfel of ik een skytune uitlaat zal bestellen of bijvoorbeeld een invidia. Het is op zich vrij uniek om een n/a met enkele uitlaat te zien.
Zal vanmiddag even foto's er op zetten van de schade en vanaf dinsdag het reparatieproces proberen te fotograferen en jullie op de hoogte te houden.
Na dat dit is gedaan wordt het tijd voor de binnenkant van de auto maar dan moet de geldboom weer even gaan bloeien
Tijd voor een update 26-10-2010
Hier eindelijk de foto's van de schade: eerst 2 rechts en dan 1 van de linker kant

Morgen gaat de auto naar Total Car Concept voor deze plekken en dan doen ze ook gelijk een grote beurt. Ik hoop de auto vrijdag terug te hebben.