Keyhole-covers

Verkoop door handelaren, zowel commercieel als semi commercieel. Alleen MR2 gerelateerd.
FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Keyhole-covers

Bericht door Green Goblin »

Ik heb hier een daar een aanvraag gekregen over de keyhole-covers, die ik ook op mijn auto heb zitten. Het principe is simpel, je sleutelgat wordt "afgedopt", zodat je niet meer dat lelijke grijze gat ziet zitten. Kleine modificatie, maar als je ze eenmaal hebt, valt het verschil je echt op.

Voorlopige prijs zal zijn € 15,00 exclusief +_ € 1 verzenden. Mocht ik hele grote aantallen zijn, valt daar misschien nog wat aan te doen.

Hier een paar plaatjes (klik voor een vergroting):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let op: ze zijn alleen beschikbaar voor de kleuren zoals ze op deze kaart staan ! Mijn excuses voor die ene bezitter van de lichtgroene !

Afbeelding

Dus graag even aangeven wie er interesse heeft.

P.S. Alleen voor de ZZW30 ! Sorry, Sw20-bezitters.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

En als het batterijtje van je afstandsbediening leeg is, kan je ze dan weer makkelijk verwijderen zodat je toch binnen komt?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Ja, even je nageltje er onder en klaar. Ik heb ze ook gehad bij mijn vorige auto. Wel even er af halen als je de auto gaat wassen. Anders komen er achteraf van die leuke waterdruppeltjes onder vandaan die je hele waxbeurt verpesten :p

Passen ze toevallig niet in de Sw20, de maten zullen toch niet heel veel schelen ?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ze zullen er wel in passen, ik wil alleen geen risico nemen met een kleur die dan net even iets anders blijkt te zijn.

@surferdude: dan zet je toch even het mes in de softtop ? ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

In een SW... ::) ::) ::) ::) ::)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Green Goblin schreef: P.S. Alleen voor de ZZW30 ! Sorry, Sw20-bezitters.
::)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

Ja, ik wil ze, Black (202) + verzenden :D
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Half werk Green! Regel eens dat ze ook voor de AW en SW te leveren zijn! ;D
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Voor de AW lijkt me niet. Als jij nou gewoon zorgt dat jouw auto overgespoten wordt in Solar Yellow (576), dan kun je die gewoon nemen.

On-topic:

1. Sherwin - 202
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Arthur, op deze site staan de kleuren van de verschillende (amerikaanse) MR2-modellen.

Geel is in twee kleuren geleverd: 567 en 576. Dus kijk je kleurcode even na.

Ook gelijk zijn 202 (zwart) en 040 (Super White) (let op, de sw20 heeft twee kleuren wit !)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Ach de SW20 van Art is toch al rainbow yellow bleek bij de rigshot fotosessie, dus nog een andere tint geel kan dan best ;D :P
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Gebruikersavatar
Jona1985
Zere vingers van het typen..
Berichten: 598
Lid geworden op: 26 jun 2009, 13:44
Type MR2: AW11

Bericht door Jona1985 »

Surferdude schreef:Half werk Green! Regel eens dat ze ook voor de AW en SW te leveren zijn! ;D
+1:dux-blij_thumb-up:
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Green Goblin schreef:Arthur, op deze site staan de kleuren van de verschillende (amerikaanse) MR2-modellen.

Geel is in twee kleuren geleverd: 567 en 576. Dus kijk je kleurcode even na.

Ook gelijk zijn 202 (zwart) en 040 (Super White) (let op, de sw20 heeft twee kleuren wit !)
Hey, 040 Super White heeft mijn AW11 ook... En ik wil ze!!

Kom op Green, zoek ze ook effe op voor de AW11 en als je toch bezig bent maak het dan compleet voor de SW20... Dan heb je zeker meer afnemers :mexico-smile:

PS, AW11 heeft vaak zwart en misschien heeft alleen '89 meegekleurde deurgrepen. Grote afname voor alleen de AW11 dus al ;)
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

En hoeveel AW11's denk jij dat er centrale deurvergrendeling met afstandbediening hebben? Want zonder kun je dus elke keer dat je wilt instappen de keyholecovers eruit peuteren.... ::) :lach:
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Is ook in te bouwen ;D
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Ewoud schreef:Ach de SW20 van Art is toch al rainbow yellow bleek bij de rigshot fotosessie, dus nog een andere tint geel kan dan best ;D :P
Nee joh, gewoon een zelftapper erin..:X;D Jij was toch zo goed met foto soep Ewoud?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ter info, er worden dit jaar nog twee batches gemaakt, 1 volgende week en dan pas weer tegen kerstmis.

Ik neem dan ook nog orders aan tot en met vrijdagavond, daarna ga ik bestellen.

Voor degenen waarvan hun kleur niet in de tabel staat, er bestaat ook de mogelijkheid om een keyholecover te nemen die geschuurd en geprimerd is, dus klaar om te lakken. Prijs hiervoor is gelijk aan de gelakt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Grieper
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 355
Lid geworden op: 11 feb 2008, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door Grieper »

Doe mij ook maar één setje black 202 a.u.b. :)

Edit: sorry had niet goed gelezen, dacht dat het voor de sw20 was. (tis vrijdagavond he ::))
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Als ze ook in de SW passen wil ik ook een setje in 202 zwart, ik gebruik m'n sleutels toch al jaren niet op de portieren (a/b ingebouwd).
Ik meen dat er al meer ZZW'ers rondlopen met deze covers? Heeft iemand van die groep de gelegenheid om ze eens op een SW te passen?
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Grieper en Johnwoo,

ik heb jullie voorlopig al even in de lijst gezet. Vooralsnog ga ik er van uit dat ze passen, heb de vraag ook even aan de producent gesteld. Mochten ze niet passen, hou ik ze wel op voorraad.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie