Hou alstublieft dit topic schoon en hou overbodige opmerkingen voor uzelf. Vragen worden beantwoord via de PM. Alvast bedankt!
Te koop een mooie Mr2 coupe met airco en stuurbekrachtiging.
Ik heb besloten om de Mr2 te verkopen. Na enkele weken getwijfeld te hebben om deze mr2 compleet op te bouwen of het geld in een nieuw model te steken heb ik uiteindelijk besloten voor het laatste te gaan.
Ik ben al jaren fan van de SW20 en wil daarom ook het liefst een uniek exemplaar bezitten. Uniek vertaal ik in mijn geval naar een van de laatste Sw20's geleverd in Nederland.
Ik heb van de dealer een mooie inruilprijs gekregen voor deze Mr2. Echter heb ik dan minder ruimte om te onderhandelen over de prijs van de Mr2 die ik wil hebben.
Dit is een zeldzaam model; een prima model voor een turboswap!
Om mijn onderhandelingspositie te versterken en een eventuele liefhebber een betere prijs te bieden dan dat hij bij de dealer moet betalen; biedt ik hem hier en op Marktplaats te koop aan.
Specs:
Originele NL Mr2 Sw20
Hardtop
Airco
Stuurbekrachtiging
94+ model incl alle bijbehorende verbeteringen t.o.v. 90+ & 92+ model
1998+ spoiler + klep (origineel nog aanwezig)
209.450km
Distributieriem & koppeling 3 jaar geleden vervangen
Voorbanden vorigjaar vervangen
Accu, achterbanden, koplamplampjes en Handremkabel vervangen
Roest verwijderd
Apk opmerking: Stuurkogel r.v. moet vervangen worden. Deze veroorzaakt een gebonk wanneer je over een put rijdt. Het kan eventueel ook de Topmount of het stuurhuisbusje zijn.
Prijs is een vraagprijs!
Forum vraagprijs: *** Verkocht ***

Hou alstublieft dit topic schoon en hou overbodige opmerkingen voor uzelf. Vragen worden beantwoord via de PM. Alvast bedankt!
*** Verkocht onder voorbehoud ***