Hoi mede MR2 rijders.
Bij deze te koop:
Sony CDX-601 10-CD Wisselaar
+ Inclusief alle aansluitsnoeren
+ Inclusief inbouwbeugels
+ Inclusief boutjes
Helemaal compleet
Let op:
Deze CD-wisselaar is nooit gebruikt, heeft altijd op zolder gelegen. Komt dus nieuw in doos.
Kan worden afgehaald of verzonden, verzenden met handtekening voor ontvangst om beide partijen te beschermen.
Clubprijs: €40 of hoogste bod
Staat ook op Marktplaats, met foto's:
http://link.marktplaats.nl/398961833
Gr Rowan
Sony 10-CD Wisselaar NIEUW
Moderator: Pieten
- Green Goblin
- Type MR2: AW11
Zou die moeten werken met mijn Sony radio ? Zo ja, heb ik er wel belang bij.
- Surferdude
Speelt ie ook MP3's?
- Green Goblin
En dan nog een vraag (ben niet zo thuis in de audio merk je wel), deze kan ik dan in principe in de frunk inbouwen toch ?
- mr2PUNTfreak
Als green geen interesse heeft heb ik dat wel, wat voor aansluiting heeft de wisselaar, naar de radio? Heb hier nog een sony radio liggen, maar is al wel wat jaren oud namelijk.
De aansluiting, voorziet de wisselaar van stroom en wordt gebruikt voor het aansturen:

Geluid gaat via Tulip stekkers:

Het zijn lange snoeren, dus waarschijnlijk kan de wisselaar ook zelfs achter in de auto gehangen worden.

Geluid gaat via Tulip stekkers:

Het zijn lange snoeren, dus waarschijnlijk kan de wisselaar ook zelfs achter in de auto gehangen worden.
- mr2PUNTfreak
Ga even kijken, maar is volgens mij hetzelfde.
- Green Goblin
Moest even zoeken maar heb een afbeelding gevonden van de achterkant van de radio, die stekker moet passen. Dus als het mag van de Punt, 'wil ik hem wel. Moet dit weekend naar het zuiden, dus zou hem dan zaterdag of zondag op willen pikken (ik denk zondag..)
- mr2PUNTfreak
Ja hoor, dat mag wel, jij was immers de eerste.Green Goblin wrote:Moest even zoeken maar heb een afbeelding gevonden van de achterkant van de radio, die stekker moet passen. Dus als het mag van de Punt, 'wil ik hem wel. Moet dit weekend naar het zuiden, dus zou hem dan zaterdag of zondag op willen pikken (ik denk zondag..)
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Heb er ook nog een liggen, ook compleet met bekabeling.
Zelfs een waar ook ESP op zit, zeker met een beetje verlaagde mr geen overbodige luxe.
Buitenkant niet zo mooi maar binnenkant is perfect.
Doe maar een goed bod
Zelfs een waar ook ESP op zit, zeker met een beetje verlaagde mr geen overbodige luxe.
Buitenkant niet zo mooi maar binnenkant is perfect.
Doe maar een goed bod