Prijsje rond de 100e...
Moderator: Pieten
Mooie Sign! en dit was toch al eerder gepost? of ben het wel eens eerder tegen gekomen, maar het lijkt me nou net iets te duur voor een setje tassen...Sjerief wrote:Leuk voor de spyder:
Prijsje rond de 100e...(ebay)

we hebben demo van het forum nog? hij kan vast wel wrappen in carbon, en anders dan wordt het spuiten dat kan ook... maar het ziet er wel echt nice uit!Sjerief wrote:Deze foto;s had ik mn archief opgeslagen, maar weet sowiezo dat alles nog te krijgen is, de "lange" console stond onlangs nog op ebay en stond ook elders gepost.
Je zit met bekleden etc. je krijgt gewoon een laal stuk kunststof.
De console die jij leuk vind, had ik ooit van iemand uit frankrijk.
Heb nog meer foto;s van de montage post ik later wel.
Als er een leuke prijs bij zit, zou het inderdaad erg mooi zijn!whitespyder wrote:www.luxurypart.com
iets voor een groupbuy?
heb ook wel interresse
trouwens, zij maken wel erg leuk spul hoor pff
leuke bodykits, mij iets too much maar wel leuk om te zien.
ik ben momenteel hard bezig met mijn VWO diploma, deze aankomende weken weer examens, en daarna heb ik er weer alle tijd voor. Ik ben ook van plan om in de vakantie het een en het ander te gaan doen, maar ook ik moet werken om leuk spul te komen voor het 2'tjewhitespyder wrote:Hij maakt ze ook van soort fiberglass, volgens mij is dat niet zo eenvoudig.
En zeker niet goedkoop. Denk dat je beter een universele houder kunt kopen of iets zelf maken met een soort beugeltje.
Maar volgens mij heb jij je handen nog vol aan die subwoofer niet?
Of ga je die ook van fiberglass maken?;D
thanks, geel ontsiert een auto eigenlijk hebtw mooie sign, ook echt mooi ff zonder kentekenplaat!!