:19:Mooi prijsje, ik ben benieuwd hoelang deze blijft staan (wel mooie ontwikkeling, de eerste is over de drempel).
http://www.beukerstoyota.nl/scripts/cgi ... 5150559&tp=
Top 1991 MR2 voor leuke prijs!
Moderator: Pieten
- mr2PUNTfreak
- Type MR2: AW11
Wat is een mooie ontwikkeling?:huh:MarcoTwo wrote::19:Mooi prijsje, ik ben benieuwd hoelang deze blijft staan (wel mooie ontwikkeling, de eerste is over de drempel).
http://www.beukerstoyota.nl/scripts/cgi ... 5150559&tp=
Maar wat een geld voor een 91-er, mag die van mij ook voor weg, heeft veel minder km gelopen, net 110.000 km, met dit blok.
-
The Stig
Denk dat alles 100% aan die auto. En met goede ontwikkeling zal worden bedoeld dat het de goede kant op gaat met de prijs van de emmers, de volledig gerestaureerde dan. Das voor iedere emmer bezitter meegenomen.
The Stig wrote:Denk dat alles 100% aan die auto. En met goede ontwikkeling zal worden bedoeld dat het de goede kant op gaat met de prijs van de emmers, de volledig gerestaureerde dan. Das voor iedere emmer bezitter meegenomen.
Inderdaad. Er zijn zat slechte te vinden, probeer maar eens een nette te krijgen, zonder dat je meteen van alles eraan moet repareren. Al vind ik de prijs de 9k voor een normale targa wel te hoog.
-
The Stig
is hoog, maar daar willen we allemaal naar toe. Moet ook een hoop doen aan mijn mr, maar als die klaar is, dan is het fijn als je er nog iets voor terug krijgt. 
- Peerke
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: ZZW30
De meeste mensen zeuren graag over de prijs als en er nieuwe MR2 aangeschaft moet worden. Ze hebben echter niet in de gaten dat ze beter iets meer uit kunnen geven voor een echte. Kijk hier al de topics maar na van de nieuwe leden. Dan is het dit, dan is het dat wat er vervangen moet worden. Deze auto heeft 6 maanden Bovag garantie..... Hoeveel problemen en kosten zouden er voor veel mensen hier op het forum bespaard gebleven zijn met die 6 maanden? De meeste zijn uiteindelijk ook zoveel geld kwijt en hebben nog steeds olieverbruik en/of andere problemen aan hun tweetje. Denk daar maar eens over na. 
Peerke wrote:De meeste mensen zeuren graag over de prijs als en er nieuwe MR2 aangeschaft moet worden. Ze hebben echter niet in de gaten dat ze beter iets meer uit kunnen geven voor een echte. Kijk hier al de topics maar na van de nieuwe leden. Dan is het dit, dan is het dat wat er vervangen moet worden. Deze auto heeft 6 maanden Bovag garantie..... Hoeveel problemen en kosten zouden er voor veel mensen hier op het forum bespaard gebleven zijn met die 6 maanden? De meeste zijn uiteindelijk ook zoveel geld kwijt en hebben nog steeds olieverbruik en/of andere problemen aan hun tweetje. Denk daar maar eens over na.
Ik kan mijn wel vinden in dit verhaal. Als ik kijk wat ik al heb uit gegeven aan mijn AW11 en ben nog niet klaar. Dan had ik deze wel kunnen kopen. En zo zijn er nog wel een paar MR2 rijders.
Mightyzap wrote:
om maar eens een willekeurig feit te noemen: voor 9k heb je ook een supra.
Ander type auto, andere wegligging en daarmee een andere doelgroep.
- whitespyder
- Ik lul al aardig mee !
Vraag me af wie zoiets zou willen kopen??
Voor een 98e3r kan ik t me voorstellen.
Maar idd misschien is ie t waard, lijkt me iig moeilijk te verkopen
Voor een 98e3r kan ik t me voorstellen.
Maar idd misschien is ie t waard, lijkt me iig moeilijk te verkopen
Het geeft volgens mij meer aan dat de MR2's niet veel goedkoper meer worden en de goede steeds meer in waarde stijgen. Daarnaast worden er elk jaar weer een aantal kapot gereden en gesloopt, waardoor het langzaam aan iets bijzonders aan het worden is.
En volgens mij is hij moeilijk te verkopen voor die prijs, maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die het er voor over heeft.
En volgens mij is hij moeilijk te verkopen voor die prijs, maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die het er voor over heeft.
- Peerke
- Zere vingers van het typen..
- Type MR2: ZZW30
Mightyzap wrote:vind het nogal, 9000 voor een n/a
kun je beter die van jurgen kopen...daar is de laatste 3 jaar zowat alles aan vervangen.
Dat bedoel ik dus.....
Jurgen zal dat geld ook wel kwijt zijn.
en wel meer ookPeerke wrote:Dat bedoel ik dus.....
Jurgen zal dat geld ook wel kwijt zijn.
maar dat weet je van te voren he. krijgt er nooit uit wat je erin steekt.
blijft een n/a van '92, of je er 2k of 20k aan vertimmert.